یافتن پست: #حال

gha3m
gha3m
الان در چه حالی؟؟؟؟ 1.عاااااااشقم 2.منتظرم تا یکی بیاد قلبش ماله من شه 3.دل شکستم 4.تنهاااااااای تنهاااااام 5.به هرکسی قلبمو دادم تیکه پاره کرد 6.عاااااااشق یکی شدم ولی هنوز بهش نگفتم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:23
-1
ashkan
ashkan
تا حالا دقت کردين سر سفره وقتي به طرفت ميگي نمکدون رو بده ، اول خودش نمک ميريزه رو غذاش ، بعد ميده به تو
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:19
+1
ashkan
ashkan
تا حالا دقت کردين کردين تو سريال­هاي ايراني هيچ وقت خانوم ها نه دستشويي مي رن نه حموم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:18
+1
gha3m
gha3m
خیلی حالش خراب بود از زمین و زمان بریده بود رفتم تو زندگیش ... خیلی طول نکشید که حالش خوب شد تشکر کرد و رفت تو زندگی یکی دیگه...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:14
+1
gha3m
gha3m
کدوم انگشتت رو بیشتر دوست داری؟ -------------- انگشت شماره 1 (انگشت شصت) این انگشت نماد مسائل مادی و ثروت است و کسانی که این انگشت را انتخاب می‌کنند، اقتصاد‌دانان خوبی هستند و معمولا از نظر مالی در وضعیت خوبی قرار دارند. انگشت شماره 2 (انگشت اشاره) این انگشت نماد کار است و اشخاصی که به این انگشت اهمیت بیشتری می‌دهند، انسان‌های کاری‌ای هستند و به طور کلی وجدان کاری‌ خوب و موفقیت زیادی در کارهایشان دارند. انگشت شماره 3 (انگشت وسط) این انگشت میزان اهمیت به خود فرد را نشان می‌دهد؛ افرادی که این انگشت را انتخاب می‌کنند، در مورد همه چیز اول به خود اهمیت داده و تا حدودی خود‌پرست و خود‌خواه هستند! انگشت شماره 4 (انگشت انگشتری) این انگشت نماد محبت و عشق است و کسانی که این انگشت را انتخاب می‌کنند، انسان‌هایی احساساتی و عاطفی هستند و همواره به دنبال محبت و خوشحال کردن دیگرانند. انگشت شماره 5 (انگشت کوچک) این انگشت نماد خانواده و فرزند است و کسانی که به این انگشت علاقه‌مندند، افرادی هستند که به خانواده پایبند بوده و به زندگی مشترک و به طور کلی روابط بین افراد اهمیت می‌دهند.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/9 - 00:11
+1
سحر
سحر
بیا نیوشا جون.... بچه ها دیگه قضاوتش با خودتون.. ببینید کی اول شروع کرده
9 دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 22:59
+5
-1
elahe
elahe
امروز آمده و هنوز به یاد دیروزم، بی تاب و بی قرارم، هنوز دارم به عشقت میسوزم دیروز رفته و دلم کجای کار است ، نمیدانم دلت هنوز به یاد دل من است میسوزم و میسازم و گله ای ندارم از این لحظه ها ، این تقدیر من است با همین حال و روزم هدر رفت تمام سالها میدانم فردا می آید و من مثل امروزم ،مثل امروز که در حسرت دیروز نشسته بودم ، مثل دیروز که عاشقت شده بودم ، عاشق شده بودم و از این روزها بی خبر بودم ، نمیدانستم تو میروی ، چقدر من خوش خیال بودم…
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 22:50
+8
نیوشا
نیوشا
:D
6 دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 22:31
+8
فرشاد
فرشاد
سلام
6 دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 22:07
+5
-1
عسل ایرانی
عسل ایرانی
بفرمایید شام امشب حاضره
8 دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 21:25
+10

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ