یافتن پست: #حال

shahin ES
shahin ES
زن زیبایی به عقد مرد زاهد و مومنی در آمد. مرد بسیار قانع بود و زن تحمل این همه ساده زیستی را نداشت. روزی تاب و توان زن به سر رسید و با عصبانیت رو به مرد گفت: حالا که به خواسته های من توجه نمی کنی، خود به کوچه و برزن می روم تا همگان بدانند که تو چه زنی داری و چگونه به او بی توجهی می کنی، من زر و زیور می خواهم! مرد در خانه را باز کرد و روبه زن می گوید: برو هر جا دلت می خواهد! زن با نا باوری از خانه ...خارج شد، زیبا و زیبنده! غروب به خانه آمد . مرد خندان گفت: خوب! شهر چه طور بود؟ رفتی؟ گشتی؟ چه سود که هیچ مردی تو را نگاه نکرد . زن متعجب گفت: تو از کجا می دانی؟ مرد جواب داد: و نیز می دانم در کوچه پسرکی چادرت را کشید! زن باز هم متعجب گفت : مگر مرا تعقیب کرده بودی؟ مرد به چشمان زن نگاه کرد و گفت: تمام عمر سعی بر این داشتم تا به ناموس مردم نگاه نیاندازم، مگر یکبار که در کودکی چادر زنی را کشیدم
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 01:14
+5
ronak
ronak
in yani chi?{-28-}
23 دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 00:56
+11
zahra
zahra
غضنفر به عنوان چترباز میره تو نیروی هوایی روز رزمایش بهش میگن وقتی رسیدی پایین دکمه سبزو بزن چتر باز میشه اگه باز نشد دکمه قرمزرو بزن حتما چتر باز میشه بعد که رسیدی پایین یه ماشین هست که تورو میبره پادگان. غضنفر میپره دکمه سبزو میزنه چتر باز نمیشه دکمه قرمزو میزنه بازن چتر باز نمیشه با عصبانیت میگه خوبه حالا ماشین هم نیاد!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 00:21
+5
amir taha
amir taha
بروسلی رو کشتن ,,تختی روکشتن,,داداشی رو کشتن,,ولی تا حالا دیدی یه معتادرو بکشن؟نتیجه اخلاقی:ورزش بیشتر از اعتیاد برای سلامتی ضرر داره !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 00:11
+2
amir taha
amir taha
پروردگارا .. مرا آن ده که خودم بیشتر حال می کنم..! عواقبشم با خودم.. آمین
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 00:10
ebrahim
ebrahim
به دادشم مي گم همين الان يه فيلم باحال دانلود کردم، مي گه از تو اينترنت؟ گفتم پـَـــ نــه پـَـــ از تو کانال کولر، اتفاقاً پهناي باندشم زياده، قطعي هم نداره
دیدگاه  •   •   •  1390/10/21 - 00:04
+2
ronak
ronak
با یك عالمه فاصله از خودم انتظار دارم به تو برسم از اول هم آرزوهایم محال بودند
دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 22:46
+5
ronak
ronak
به این میگین تیم فوتبال ...... هاهاهاها
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 22:31
+4
ronak
ronak
برایم تعریف کن هرگز فراموش نشدن چه حالی دارد...!؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 20:59
+4
sasan pool
sasan pool
چه جالبه سایت دوست یابی هستش.همه توش با هم رفیق هستن.پسره نوشته عاشقتم سگ دختره نوشته میمیرم برات گربه.خیلی با حاله من میرم میخندم.طرف قیافه اش مثل شتر میمونه.نوشته پسر ها خوشگل پیغام دوستی بدن.یعنی دو ساعت از خنده مردم انقدر خندیدم اشک از چشمام آمد.واقعا اعتماد به نفس خداست.قربون تنهایی برم راحتی از صبح تا شب خودمم گور پدر دوست دختر و دوست پسرم.من و ماشینم دو تایی گور پدر خانواده هم کردن.چند وقت دیگه یک کاسکو هم می خرم میشیم سه تا.یک وبلاگ هم دارم توش مطلب میزارم خوبه دیگه.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/20 - 19:26
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ