یافتن پست: #حال

ebrahim
ebrahim
اینجا زمین است . . . زمین گرد است تویی که مرا دور زدی , فردا به خودم خواهی رسید حال و روزت دیدنیست .
دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 21:25
+4
ronak
ronak
دخترا چند نوع داداش دارن: 1.داداش اینترنتی، تا هر وقت خواست ازش اکانت مجانی بگیره! 2.داداش بزن بهادر، تا در مواقع لزوم حال بعضیا رو بگیره! 3.داداش خوشتیپ و پولدار، تا به دوستاش بگه این دوست پسر منه! 4.داداش خرخون، تا موقع امتحان واسش تقلب بنویسه! 5.داداش ماشین دار، تا اونو به موقع سر قرار برسونه! 6.داداشی که چشم دیدنشو نداره، همون داداش واقعیه خودشه! (باید چشم بصیرت داشته باشن تا ما رو ببینن که ندارن)
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 01:19
+3
عسل ایرانی
عسل ایرانی
دوست داشتی تا این حد خوشــــــبــخــــــت بـودی؟؟!!!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 01:00
+3
ronak
ronak
یه استاد داشتیم هر سری میومد سر کلاس به دخترا تیکه مینداخت یه بار دخترا تصمیم میگیرن با اولین تیکه ای که انداخت از کلاس برن بیرون . قضیه به گوش استاد میرسه جلسه بعد , یکم دیر میاد سر کلاس میگه از انقلاب داشتم میومدم دیدم یه صف طولانی از دخترا تشکیل شده , رفتم جلو پرسیدم , گفتن با كارت دانشجویی شوهر میدن. دخترا پا میشن برن بیرون استاده میگه کجا میرید وقتش تموم شد . تا ساعت 10 بود
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 00:57
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
بن لادنو تو هواپیما دستگیر میکنن تصمیم میگیرن همونجا پرتش کنن بیرون میگه حالا پرتم میکنین پائین ؟ پـَـ نـَـ پـَـ جای انوشه انصاری میفرستیمت دور زمین یه حالی بکنی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/19 - 00:52
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
زنگ زدم تاکسی تلفنی میگم کد 89 هستم ماشین دارین ؟ میگه بله میخوایین؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ میخواستم بگم خوش به حالتون که ماشین دارین ما نداریم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 23:16
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
بن لادنو تو هواپیما دستگیر میکنن تصمیم میگیرن همونجا پرتش کنن بیرون میگه حالا پرتم میکنین پائین ؟ پـَـ نـَـ پـَـ جای انوشه انصاری میفرستیمت دور زمین یه حالی بکنی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 19:56
+4
Pedram
Pedram
لیلی و مجنون...
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 14:23
+3
رضا
رضا
بود بر شاخه هایم آخرین برگ تو پنداری که شب چشمم به خواب است ندانی این جزیره غرق آبست به حال گریه می خوانم خدا را به حال دوست می جویم شما را ...................
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 13:02
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ