یافتن پست: #حال

رضا
رضا
گذر عمر طی شد این عمر تو دانی به چه سان ؟ پوچ و بس تند چنان باد دمان همه تقصیر من است این و خودم می دانم که نکردم فکری.............
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 12:41
+3
ronak
ronak
الهی تا بحال به باباتو مشکوک شدین
دیدگاه  •   •   •  1390/10/18 - 11:46
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
رفتیم یه باغی دزدی من از درخت رفتم بالا دوستم میگه رفتی گردو بچینی؛ پـَـ نـَـ پـَـ گنجشکم رفتم آشیون بسازم. یه دفعه گفت وای صاحب باغ داره میاد بهش میگم حالا تو فرار میکنی ،میگه پـَـ نـَـ پـَـ منتظر میمونم تو آشیانتو بسازی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 23:20
+3
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
کمیته انظباطی دانشگاه خواسته رفتم تو میگه شما دو ترم تعلیق خوردید اعصابم خورد سرمو انداختم پایین دارم لبمو میخورم میگه ناراحت شدید؛ پـَـ نـَـ پـَـ خوشحال شدم دارم فکر میکنم چجوری این لطف شما رو جبران کنم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 23:19
+2
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
داییم ما رو برای یه پک قیلون دعوت میکنه باغ سیب مال بکی از رفقاش.. مامانم میگه حالا میخواین قیلون بکشید؟؟؟؟ میگم پـَـ نـَـ پـَـ اومدیم سیباشونو دستمال بکشیم!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 23:18
+1
عسل ایرانی
عسل ایرانی
شش ماه به دوستت مهربونی میکنی ، خوبی باهاش ، هر کاریمیگه میکنی که بفهمونی دوستش داری !!!
دو روز که اعصاب نداری میگه : حالا شناختم !!!! :|
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 16:43
+5
ebrahim
ebrahim
هیچ کس تا به حال ارزیابی نکرده.حتی شعرا.گنجتیش قلب چقدر است؟
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 11:14
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
زن در حالی که در آینه نگاه میکنه به شوهرش میگه: من جدیدا خیلی وحشتناک، چاق و زشت به نظر میرسم.. لطفا یه چیز خوب به من بگو شوهر: بیناییت فوق العادست عزیزم!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 02:47
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
دختر:موجودی است که: وقتی تعجب میکند میگوید واااااااااا!! وقتی خوشحال است میگوید بمیری الهییییییی!! وقتی غمگین است آه میکشد وقتی میترسد جیییییییغ بنفش میکشد وقتی بدش می آید میگوید ویشششش . وقتی خوشش می آید میگوید ووییییی. همه عناصر ذکور گیتی در عشق او واله و سرگردانند . تاریخ تولد و شماره کفش با جناق پسر عمه ی دختر خاله ی داماد همسایه ی پوریا پور سرخ را میداند ! از سوسک اصولا نمیترسد بلکه چندشش میشود!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 02:46
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
گفت از حادثه ای لبریزم ، من پر از فریادم ، در درونم غوغاست گفتم این حال تو را میفهمم ، دستشویی آنجاست !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/17 - 01:31
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ