یافتن پست: #حس

saman
saman
در CARLO
تکه تکه خاطرات شکسته را کنار هم چیدم


تکه تکه روزهای از دست رفته را


اما تو نبودی...


چقدر جایت میان خاطراتم خالی بود


در تمام آن روزها


چقدر به احساس بودنت نیاز داشتم


چقدر...


حالا تو هستی


جایی دورتر از گذشته و نزدیکتر به روزهای



در پیش


جایی میان خاطرات بارانی این روزهایم


کجایی....


دل نگرانی هایت ، دل نگرانم می کند


چقدر حرف برای گفتن با تو دارم


و چقدر واژه کم می آورم امروز برای



از تو نوشتن...
دیدگاه  •   •   •  1392/04/16 - 09:25
+4
MiSs Roya
MiSs Roya
در مــرد ها

حسی هست که اسمشو میذارن "غیرت"
و به همون حس

در خانم ها

میگن "حسادت"

اما من به هردوشون میگم "عشــــق"

تا عاشـــق نباشی نه غیرتی میشی نه حسود
دیدگاه  •   •   •  1392/04/15 - 23:49
+6
binam
binam
در CARLO
کاش میمرد این ساعت دلتنگی

و کاش نگاهم بدون تصور خاطراتت بسته میشد

نه غروب برایم معنی دارد نه طلوع

نه سکوت را میفهمم نه شلوغی را

کاش بمیرد این ساکن شدن

بمیرد این روزهای ساده و بی تو گذشتن

حتی مـــــــــــرد بودن را دیگر دوست ندارم

نه مرد نه زن دیگر هیچ چیز را دوست ندارم

سکوت کنم و دلم را ببندم روی تمام احساسات

که این خانه خراب از ابتدا هم خانه خراب بود





بی نام
دیدگاه  •   •   •  1392/04/15 - 22:48
+4
binam
binam
خدایا تورا هرروز که نه
با هر نفس حس میکنم
خراب شود این دوست داشتن های دنیایی
تا عشق آسمانیه تو هست
تنها هم که باشم هیچ باکی نیست
اینجا
آنجا
این دنیا
یا دنیای دگر
هرچا که باشم تو هستی
و این بهترین خصلت توست!




بی نام
دیدگاه  •   •   •  1392/04/15 - 22:44
+3
mamad-rize
mamad-rize
در CARLO
مهربان خوب من ، تو چه گسترده و بی صدا می بخشی و ما چه حسابگرانه می گوییم.
آخرین ویرایش توسط mamad-rize در [1392/04/15 - 21:30]
دیدگاه  •   •   •  1392/04/15 - 21:30
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
تا حالا شده دلت پر باشه و نتونی حرفی بزنی؟؟؟؟

نا خود آگاه اشکت جاری بشه ......

بدون اینکه احساس کنی ......

راست و حسینی بگو :

گریه ی کدوم سخت تره .......

1) مرد

2) زن

درد دلی داشتی خواستی بگی گوش میکنیم .......
دیدگاه  •   •   •  1392/04/15 - 20:40
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زحمت دارد . . .
آدم بودن را میگویم!
.
این را میشود از مترسک ها آموخت ..
.
.
آن ها تمام عمر می ایستند ،

تا آدم حسابشان کنند !
دیدگاه  •   •   •  1392/04/15 - 20:01
+1
sanaz
sanaz
در CARLO
هر صدا و هر سکوتی،اونو یاد من میاره
میشکنه بغض ترانه،غم رو گونه هام میباره
از همون نگاه اول،آرزوی آخرم شد
حس خوب داشتن اون،عاشقونه باورم شد
دلمو از قلم انداخت،اونکه صاحب دلم بود
منو دوس داشت ولی انگار،اندازش یه ذره کم بود
از همون نگاه اول،آرزوی آخرم شد
حس خوب داشتن اون،عاشقونه باورم شد
دیدگاه  •   •   •  1392/04/15 - 19:57
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
خاک اجدادی من عشق مقدس، وطنم
با همین ترانه هام به قلب دشمن می زنم
آخه گرگای گرسنه تو کمین خاکتن
دستاشون تو حسرت یه ذره خاک پاکتن
تو کوچه پس کوچه هات همیشه ترس سایه بود
وطن استقامتت، تصنیف فریاد و سرود
سرزمین حافظ و سعدی و نیمایی وطن
میهنِ مقدسِ بو علی سینایی وطن
تو برام فراتر از یه سرزمین و کشوری
تو دلِ تو جون گرفتم، تو برام یه مادری
عشق تو، تو خون مردمت وطن ریشه داره
به خلیج و خزرت قسم دلم دوسِت داره
دیدگاه  •   •   •  1392/04/15 - 19:25
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
یه سواله كه خیلی وقته ذهن من و به خودش مشغول كرده
اونم اینه كه وقتی كسی پولمون رو بالا كشید یه لیوان آبم روش بریم كلانتری بگیم كلاه كذاشتن سرمون یا كلاهمون رو برداشتین ؟!
من كه حسابی گیج شدم !!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1392/04/15 - 18:42
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ