یافتن پست: #حس

binam
binam
در CARLO
بس که زمانه مرا رنج بداد

شدم این مــــــــــــــَرد که میبینی

امروز به دختری گفتم

دختر که نباید انقدر حساس باشد

رو به چشمانم گفت

من حساس نباشم لابد این پسرنماها حساس باید باشن!!!



ای زمانه [!]تو

که خوی زنانگی از من ربودی

و چیزی جز زمختی را به من هدیه ندادی









بی نام
دیدگاه  •   •   •  1392/02/24 - 01:49
+3
AmiR
AmiR
چرا اخه همه به هم دروغ میگن
ی سوال چه کسانی به هم دروغ نمیگن؟؟
خواهشا جوابمو بدیدممنون میشم{-57-}{-57-}{-57-}{-35-}{-35-}{-35-}
3 دیدگاه  •   •   •  1392/02/23 - 22:19
+4
AmiR
AmiR
اینجا سرزمینی ست که برای نگهداشتن آنکه دوسش داری باید تن بدهی نه قلب{-31-}{-31-}{-31-}
1 دیدگاه  •   •   •  1392/02/23 - 22:15
+5
AmiR
AmiR
شب بخیر گفتن عاشق به عشقش
منم دوستدارم بیشتر ازهر چیزیوهرکس.
واس همیشه میخوامت بوووس از لبای که چند وقته تو حسرتشم.
توام خوب بخوابی عشق یکی یدونم.
عاشقتم.
نفس من تویی بدون تو میمیرم تنهام نذارپس.
شبت بخیر.
دیدگاه  •   •   •  1392/02/23 - 22:12
+3
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
اينروزها تنم اغوش گرمي ميخواهد با طعم عشق نه هوس . . . لبانم خيسي لباني را ميخواهد با طعم محبت نه شهوت . . . موهايم نواز دستهايي را ميخواهد با طعم ناز نه نياز . . . تني را ميخواهم كه روحم را ارضا كند نه تنم را . . .
2 دیدگاه  •   •   •  1392/02/22 - 11:12
+6
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
از چه بنویسم؟

از آرزوهایی که نشکفته خزان زده شده اند؟

یا از تمام احساساتم

که زیر پاشنه های هوس تو...

تکه تکه شد؟؟
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 21:26
+3
peyman
peyman
دلـــــــم تــــــنــــــگ شـــــــــده
برای عکس هایی که پاره کردم و سوزانـدمشان...
برای دفتر خاطراتم که مدتهاست دیگر چیزی در آن نمی نویسم...
حـتـی برای آدمهای حسودی که دورو برم می چرخیدند و خـیـلـی دیـــرشناختمشان...!
برای بـی خـیـالــی و آرامشی که مدتهاست که دیگر ندارمش...
خنده هایی که دارم فراموششان می کنم...
و برای خودم که حالا دیگـر خیلی عوض شده ام!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 20:10
+5
ALI SHABAN
ALI SHABAN
حمید عسکری، مازیار فلاحی و گروه «سون» در سالن ۵ هزار نفری کانادا به اجرای برنامه می‌پردازند
_________________________
ستاره های پاپ به کانادا می روند!

عسگری: هیچکس نمی‌تواند با این پکیج رقابت کند!

موسیقی ما - بهمن بابازاده: با شروع نیمه ابتدایی سال‌‌ همان طور که پیش بینی می‌شد خواننده‌ها و چهره‌های پر طرفدار پاپ تور برنامه‌های زنده‌شان را با تدارکات وسیع، برنامه ریزی کرده‌اند که به نظر می‌رسد بازار داغ کنسرت‌ها به خارج از کشور هم سرایت کند و هنرمندان داخلی برنامه‌های فراوانی را در سرتاسر جهان به اجرا در بیاورند.

با توجه به اینکه هنوز برنامه اجراهای داخل کشور اعلام نشده، با قاطعیت نمی‌شود در مورد کنسرت‌های داخل کشور صحبت کرد اما در روزهایی که رسانه‌ها در تعطیلات ابتدای سال به سر می‌بردند خبری کوتاه در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های پیش فروش بلیت‌های کنسرت منتشر شد که باعث خوشحالی زاید الوصف مخاطبان موسیقی خارج از کشور شد و بازتاب‌های فراوانی را هم به خود دید:
.:: ادامــــــــ ـ ـ ـ ـــه در دیــــــدگــ ـ ـ ـ ـ ــــاه ::.
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 19:35
+9
عسل ایرانی
عسل ایرانی
بعد رفتنت دیگر مهم نیست آسمان به زمین بیاید یا نه ؛ فاصله زمین تا آسمان آنقدر کم شده است که احساس ِ خفگی میکنم . !
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 16:35
+7
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
من یک زنم !
نه جنس دوم ،
نه یک موجود تابع ،
نه یک ضعیفه،
نه یک تابلوی نقاشی شده ،
... .........نه یک عروسک متحرک برای چشم چرانی،
نه یک کارگر بی مزد تمام وقت ....
باور داشته باش
من هم اگر بخواهم ،
می توانم خیانت کنم ،
بی تفاوت وبی احساس باشم ،
بی ادب و شنیع باشم ،
بی مبالات و کثیف باشم ....
...............
اگر نبوده ام و نیستم ،
نخواسته ام و نمی خواهم !!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 15:59
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ