یافتن پست: #حس

نیوشا
نیوشا
هر کسی طبق اگاهی خود و سطح توان خود !! اما این تعاریف غالبا اشتباه بوده و به شکست منتهی میشود!! و جالب تر اینکه معنای اصیل خود عشق را کمتر کسی توانشته پیدا کند!! چرا که اگر به اصالت عشق پی ببریم بیشتر در انزوای احساسی وارد میشویم... عشق در بسیاری تنها یک احساس سطحیست!! احساسی که با مرور زمان به تکراری شدن و تکراری شدن به تنفر محکوم میشود!! عشق به معنای اصلاح خود برای معشوقه است!! یک اصلاح صحیح!! عشق ماندن با بدی هاست!!وگرنه ماندن با خوبیهای کسی اصلا هنر نیست!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 20:19
+9
-1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
زندگی باید کرد !
گاه با یک گل سرخ
گاه با یک دل تنگ
گاه با سوسوی امیدی کمرنگ
زندگی باید کرد !
گاه با غزلی از احساس
گاه با خوشه ای از عطر گل یاس
زندگی باید کرد !
گاه با ناب ترین شعر زمان
گاه با ساده ترین قصه یک انسان
زندگی باید کرد !
گاه با سایه ابری سرگردان
گاه با هاله ای از سوز پنهان
گاه باید روئید
از پس آن باران
گاه باید خندید
بر غمی بی پایان
لحظه هایت بی غم ............
روزگارت آرام ........
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 17:51
+6
reza
reza
قلب من قطعه اي از مزار تنهايي هاست / غم دنياست كه در گوشه ي قلبم پيداست وقتي احساس كنم نيمه اي از جان مني / بي تو هر جا بروم باز وجودم تنهاست
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 16:28
+3
payam65
payam65
آمد و قلب مرا دزدید و رفت

بی قراری های من را دید و رفت

او گمان می کرد من دیوانه ام

بر من و احساس من خندید و رفت

غنچه های عشق را از خاک جان

با تمام بی وفایی چید و رفت

دل به او بستم ولی افسوس،او

حال و روزم را کمی فهمید و رفت

باورم شد رفتنش اما عجیب

بعد از او ایمان من لرزید و رفت

خواستم برگردم و عاشق شوم

عشق هم دیگر زمن ترسید و رفت...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 16:04
+3
payam65
payam65
چه قدر سخته تو چشای کسی که تمام عشقت رو ازت دزدید و به جاش یه زخم همیشگی رو به قلبت هدیه داد زل بزنی و به جای اینکه لبریز کینه و نفرت شی حس کنی هنوزم دوستش داری,چه قدر سخته دلت بخواد سرت رو باز به دیواری تکیه بدی که یه بار زیر اوار غرورش همه وجودت له شده,چه قدر سخته تو خیالت ساعتها باهاش حرف بزنی اما وقتی دیدیش هیچ چیزی جز سلام نتونی بگی
چه قدر سخته وقتی پشتت بهشه دونه های اشک گونه هاتو خیس کنه اما مجبور باشی بخندی تا نفهمه هنوزم دوسش داری.
چقدر سخته گل ارزوهاتو تو باغ دیگری ببینی و هزار بار تو خودت بشکنی و اون وقت اروم زیر لب بگی :گل من باغچه نو مبارک.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 15:33
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
@ramins
خداي اطلسي ها با تو باشد
پناه بي کسي ها با تو باشد
تمام لحظه هاي خوب يک عمر
به جز دلواپسي ها با تو باشد .

تولدت مبارک{-35-}{-35-}
4 دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 01:31
+15
سحر
سحر
ســـــــــــــــــاکت که می مانی... میگذارند به حساب جواب نداشتنت! عـــــــــــــــــــمراً ... بفهمند داری جان میکنی تا... حرمـــتـــــــــهـا را نگه داری...
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 00:09
+13
امید
امید
میسپارد
نام بیرنگ تو را،
بر کاغذ.
دست من حس تو را مینوشد
آنچنان محو فروریختنی،
که تن واژه به من می خندد.
که سپید کاغذ،
پر از خط خطی حس من است.
اندکی تاب بیار،
تا تو را رسم کنم.
تا تو را نه
بودن پیش تو را وصف کنم.
وحشی کوچک من تاب بیار،
تا من عاشق بشوم......
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 23:23
+6
HADI
HADI
يه سؤال بپرسم؟ اگه همه بگن آره ميپرسم چون همه بايد جواب بدن.
14 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 23:20
+3
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
حرف‌های ما هنوز ناتمام...
تا نگاه می‌کنی:
وقت رفتن است
باز هم همان حکایت همیشگی
پیش از آنکه با خبر شوی
لحظه عزیمت تو ناگزیر می‌شود
آی...
ای دریغ و حسرت همیشگی
ناگهان
چقدر زود
دیر می‌شود
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 21:36
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ