یافتن پست: #حس

mah3a
mah3a
به آنچه گذشت...
آنچه شكست...
آنچه ريخت...
حسرت نخور
زندگي اگر زيبا بود باگريه شروع نمي شد..
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 00:22
+4
mah3a
mah3a
خوش به حال لنگه های در خانه مان.درسته که خراب شدن و صدا می کنن اما بازهم جفت همن...

(حسین پناهی)
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 00:19
+4
mah3a
mah3a
متولد مهـر، تحسين كننده ی زيبايی هاست. او زيبايی را در ظاهر و باطن طلب می كند و طرفدار صلح و آرامش است.
با او جر و بحث نكنيد و او را مجبور به تصميم گيری های سريع و عجولانه نكنيد تا در دوستی با شما به صلح و آرامش برسد
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 00:09
+3
مهسا
مهسا
بر انچه گذشت و انچه شکستـــــــ حسرت نخور دنیـــــــا اگر زیبا بود با گریــــــــه شروع نمیشـــــد...!!!
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 22:40
+8
Alireza
Alireza
واقعا قهرمانان هرگز نمیمیرند(ناصر حجازی){-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}{-35-}
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 19:06
+6
امید
امید
عشق یعنی زخم كوه بیستون
عشق یعنی ناله های درد وخون
عشق یعنی در جهان رسوا شدن
عشق یعنی یكه و تنها شدن
عشق یعنی انتظار و انتظار
عشق یعنی هرچه بینی عكس یار
عشق یعنی لحظه های التهاب
عشق یعنی لحظه های ناب ناب
عشق یعنی حسرت شبهای گرم
عشق یعنی یاد یك رویای نرم
عشق یعنی تا ابد بی سرنوشت
عشقیعنی آخر خط بهشت
عشق یعنی گم شدن در لحظه‌ها
عشق یعنی آبی بی انتها
عشق یعنی شاعری دلسوخته
عشق یعنی آتشی افروخته
عشق یعنی با گلی گفتن سخن
عشقیعنی خون لاله بر چمن
عشق یعنی شعله برخرمن زدن
عشق یعنی رسم دل بر هم زدن
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:56
+4
امید
امید
شعر "عشق یعنی..." یکی از زیبا ترین شعر هایی است که تا به حال شنیده ام
چون یه کم زیاده تیکه تیکه میزارم امید وارم خوشتون بیاد
تو كه می پرسی نشان عشق چیست عشق چیزی جز ظهور مهر نیست:
عشق یعنی مستی و دیوانگی
عشق یعنی با جهان بیگانگی
عشق یعنی شب نخفتن تا سحر
عشقیعنی سجده ها با چشم تر
عشق یعنی سر به دار آویختن
عشق یعنی اشك حسرت ریختن
عشقیعنی در جهان رسوا شدن
عشق یعنی مست و بی پروا شدن
عشق یعنی سوختن یا ساختن
عشقیعنی زندگی را باختن
عشق یعنی رازقی ، یعنی نسیم
عشق یعنی مست گشتن از شمیم
عشقیعنی آفتاب بی غروب
عشق یعنی آسمان ، یعنی فروغ
عشق یعنی آرزو ، یعنی امید
عشق یعنیروشنی ، یعنی سپید
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:42
+4
amirreza
amirreza
- آخر ساعت درس يك دانشجوي دوره دكتراي نروژي ، سوالي مطرح كرد : استاد،شما كه از جهان سوم مي آييد،جهان سوم كجاست ؟؟ فقط چند دقيقه به آخر كلاس مانده بود.من در جواب مطلبي را في البداهه گفتم كه روز به روز بيشتر به آن اعتقاد پيدا مي كنم. به آن دانشجو گفتم: جهان سوم جايي است كه هر كس بخواهد مملكتش را آباد كند،خانه اش خراب مي شود و هر كس كه بخواهد خانه اش آباد باشد بايد در تخريب مملكتش بكوشد- پروفسور محمود حسابي
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:27
+2
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
ماه محرم مداح اومده بود تو محله داشت سوسن خانم رو اجرا مي كرد :

حرم طلا ! امام حسين ! ميميرم برات ! مي خوام بيام دم حرمتون ! دست بزنم به ضريحتون !

شدم عاشق شمشيرتون ! مي خوام بيام در رکابتون !

حالا مي خوام بيام جنگ بکنم نگو نه نگو نميشه !

اين قلب من عاشقته عاشق ترم ميشه !

حالا جنگ ! خون ! کو اعظم ؟ بابا اسمش يزيده نه اعظم !

حالا يزيده ، وزيده ، خزيده ، پزيده !

هر چي باشه يزيد باشه !

يزيد خره يه دونه باشه !

کفشاي سياه پاشه !

ملت نمي دونستن بايد سينه بزنن يا قر بدن ؟!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:27
+5
-1
sepideh
sepideh
عذابم بده بگو بدون تو من کیم
ببین منو فقط به یک عذاب از تو راضیم

هجوم عشقتو که رو به من کم نمی کنی
عذابم بده تو که خلاصم نمی کنی

قلبم کنار حست خوشه
این حس یه شب منو میکشه
بغض شبام از اینه
هر روز من همینه
اسمت ادامه من شده
مثل نفس کشیدن شده
این حس از تو گفتن
این بغض هر شب من
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:25
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ