یافتن پست: #حس

فکل مکل
فکل مکل
قدیمترها لحن مردها:گستاخی مکن زن!!!!!طعام را بیاور.... اکنون:عزیزم ظرفا نوبت منه یا تو {-18-}{-18-}{-18-} طرفداری از خنم ها بود
15 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 21:26
+7
سحر
سحر
وقتی که عاشق میشی
میبینی دوست نداری بخوابی
چون واقعیت شیرینتر از رویاهایت شده
به سلامتیه اون حس قشنگ
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 21:15
+16
-1
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
عاشق نگاه خيره به ديوارم
عاشق گم شدن و به اوج رسيدن در خيال هستم
من عاشق سادگي شعرهاي سهرابم و عاشق غناي حافظ
من عاشق صداي مادرم هستم
عاشق آرامشي که به من مي بخشد
عاشق موسيقي ام
من عاشق نواختن هم هستم
و روزي من خواهم نواخت
غم هاي دلم را خواهم نواخت و شکستنش را به تار خوام کشيد
من عاشق لحظات غروبم و عاشق برگ زرد خزان
عاشق خش خش برگ ها زير پاي يک عاشق دل شکسته ام
شايد اين برگ ها هم تابع دل اوست ... !
در آخر اينکه من همراه غروب عاشق مي شوم و همه طول شب را
عاشق مي مانم
به سرزمين خيال مي روم و از عشق مي نويسم
از احساس خوب عاشق بودن
من عاشق همين احساسم همين
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 20:53
+11
arman
arman
جدا که شدیم
هر دو به یک احساس رسیدیم
تو به “فراغــــــت”
من به “فراقــــت”
یک حرف تفاوت که مهم نیست ... !{-53-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 18:47
+6
مهسا
مهسا
سلام داداش شمارتو دادم به خواهر یکی از دوستام میخواد بهت زنگ بزنه ، طلاق گرفته احتیاج به هم صحبت داره ، لطف کن باهاش حرف بزن بذار باهات درد و دل کنه من حسابی ازت تعریف کردم منو ضایع نکنی !!! (ستاد ایجاد ذوق و روحیه کاذب در مردان !){-11-}
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 18:19
+14
mitra
mitra
گذشت آن زمانی که فاصله معنی نداشت ، آن زمانی که احساس اهمیت داشت ... در این زمانه حتی یک قدم هم فاصله بگیری ... جایت را با دیگری پُر میکنند، احساس ... سیری چند!؟؟
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 16:21
+4
نیوشا
نیوشا
شماره ناشناس ناشناس : سلام خوشگله ،دوست پسر داری ؟ -بله ،شما؟ -من داداشتم ،صبر کن بیام خونه به حسابت میرسم . شماره ناشناس بعدی : -دوست پسر داری؟ -نه نه اصلا -من دوست پسرتم …… واقعا که … -عزیزم به خدا فکر کردم که تو داداشمی !!! - خوب داداشتم دیگه ،صبر کن خونه برسم من میدونم و تو…..
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 15:24
+10
mah3a
mah3a
محبت فقط بین انسان نیست!
گاهی محبت تقسیم یک احساس بین دو مخلوق است!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 14:45
+2
عسل ایرانی
عسل ایرانی
بزكترين افسوس آدمي آن است حس كند ميخواهد اما نميتواند... و به ياد مي آورد زماني را كه ميتوانست اما...نخواست
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 12:54 توسط Mobile
+10
ALI SHABAN
ALI SHABAN
همچین زنی رو باید بغل کرد و بی دلیل بوسيد
حتی وقتی آرایش نداره
موهای دست و پاش یه کم در اومده
دو روز وقت نکرده ابروهاشو برداره
موهاشو برات براشینگ نکرده
پیژامه ت رو پوشیده
ولی خودشو گوله کرده تو تخت
تو جای خالیِ تو که هنوز گرمای تنتو داره
که سرشو فرو کرده تو بالشت
که بوی تنتو -نه ادکلنت- بوی تنتو با لذت
با هر نفسش بکشه توی ریه هاش
همچین زنی رو باید بغل کرد و تو بغل نگه داشت
و با همه شلختگی ظاهریش عاشقونه بوسش کرد
تا احساس امنیت کنه که مردش همه جوره دوسش داره
{-35-}{-35-}{-35-}به سلامتی همه خانم هایی که با وفا زندگی رو محکم میکنند.{-35-}{-35-}{-35-}
آخرین ویرایش توسط ART_MAN در [1391/01/16 - 12:50]
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 12:46
+10

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ