فکل مکل
قدیمترها لحن مردها:گستاخی مکن زن!!!!!طعام را بیاور.... اکنون:عزیزم ظرفا نوبت منه یا تو 

طرفداری از خنم ها بود











نه خانمها حسودند بر منکرش هم لعنتولی گذشت زمان بهشون یاد داد چطور از حسادتشون به جا استفاده کنن
1391/01/16 - 21:58چطور کنترلش کنن
چطور سلاحش کنن در برابر ناخواسته هاشون
زیادی فلسفی شد
عجب!!!
1391/01/16 - 22:02فک کنم تو خواب هم همچین چیزی نباشه
همین بی اعتمادیتون نسبت به خانمها باعث شده چشماتون رو ببندید و نمبینید که چطور دارند ازتون جلو می افتند
1391/01/16 - 22:04جلو می افتن؟؟؟؟؟ خیلی اشتهات زیاده ها شیرینی مصرف کن کم میشه
1391/01/16 - 22:07ما را از اشتها گرفته اید از بس خیالهای خام به خوردمان دادید
1391/01/16 - 22:23