یافتن پست: #حس

poria
poria
جان ماکسول: زیانبارترین احساس پس از شکست، از دست دادن اعتماد به نفس و مشکوک شدن به توانایی و صلاحیت خویش است
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 15:50
+2
امید
امید
آدم ها در دو حالت همديگر را ترك مي كنند: اول اينكه احساس كنند كسي دوستشون نداره و دوم اينكه احساس كنند يكي خيلي دوستشون داره . ويكتور هوگو
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 13:37
+5
behzad
behzad
به نظر شما کدوم دوره زیباتر شعر گفتند؟
حافظ: تـنـم از واسـطـه دوری دلبــر بـگداخـت. جـانم از آتــش مـهـر رخ جـانـانـه بسوخت
فروغ : ای شب از رویای تو رنگین شده. سینه از عطر توام سنگین شده
سهراب: دوست را زیر باران باید برد. عشق را زیر باران باید جست
...ترانه امروزی: دوست دختر من نازه، قلبش پر احساسه، عاشقش شدم تازه
بچه ژیگولای امروزی: دوستت دارم کثافت! لعنت به اون قیافت
خدا از این به بعد رو به خیر کنه
4 دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 13:00
+7
نیوشا
نیوشا
الان تازه می فهمیم اصحاب کهف چه حالی داشتن وقتی بیدار شدن دیدن پولشون دیگه ارزش نداره!!!! فقط فرقش اینه که اونا سیصد سال خوابشون برد ولی ما هر روز صبح این حس بهمون دست میده!!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 12:45
+12
-1
امیرحسین عبداللهی
امیرحسین عبداللهی
سلام. من امیرحسین عبداللهی هستم، از اعضای جدید ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 12:26
+1
نیوشا
نیوشا
در جواب ابلهان آنقدر سكوت كردم كه گفتند حرف حساب جواب نداره......
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 11:48
+11
-1
mah3a
mah3a
ترس من از مردن و رفتن به او دنیا
دوباره دیدن آدمهای این دنیاست ...

حسین پناهی
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 03:15
+5
نیوشا
نیوشا
غمگـیـــن تــریـن جــای خــاطــره اونجــاییـه کــه کــم کــم احســاس میکنــی چهـــرش هم داره از یــــــادت میـــرِه ..
دیدگاه  •   •   •  1391/01/18 - 02:10
+8
-1
behzad
behzad
آقايان ايراني ..
بياييد پارسي وار *زنها* را پاس بداريد ..
اين بار اگر زن زيبارويي را ديديد ..
هوس را زنده به گور كنيد ..
و خدا را شكر كنيد براي خلق اين زيبايي ..
زير باران اگر دختري را سوار كرديد ..
جاي شماره به او امنيت بدهيد ..
او را به مقصد مورد نظرش برسانيد ..
نه به مقصد مورد نظرتان ..
هنگام ورود به هر مكاني ..
... با لبخند بگوييد: اول شما ..
در تاكسي خودتان را به در بچسبانيد نه به او ..
بگذاريد زن ايراني وقتي مرد ايراني را در كوچه خلوت مي بيند ..
احساس امنيت كند نه ترس ..
بياييدفارغ از جنسيت .. كمي مرد باشيد !!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 23:23
+10
peyman
peyman
دلم خوش بود که یارم با وفا بود / کمی از زندگیش از آن ما بود
ولی افسوس که فکر ما غلط بود / که زنگ تفریحش احساس ما بود
دیدگاه  •   •   •  1391/01/17 - 22:02
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ