پسرک شیطون
همین الان بنویسید که چه آهنگی دارید گوش میدید...
babak
هرگز هیچ حسرتی در دنیا این چنین یکجا جمع نمی شود که در این چند کلمه : او مرا دوست ندارد
♥ نگار ♥
شما كدوم یكی هستین ؟! ( راستشو بگو )
فروردین = مغرور
اردیبهشت = شرور
خرداد = عصبی
... تیر = زیبا
مرداد = مهربان
شهریور = معصوم
مهر = دورو
ابان = حسود
اذر = بدشانس
دی = دوست داشتنی
بهمن = بدجنس
اسفند = اروم
آخرین ویرایش توسط
NEGAR1992 در [1391/01/9 - 14:59]
ali rad
من نه عاشق بودم نه محتاج نگاهي كه بلغزد بر من،من خودم بودم و يك حس غريب كه به صد عشق و هوس مي ارزد.
MoHaMaD
گرم ترین احساساتت را نصیب کسی کن که در سردترین لحظه ها یادتوست
nahid
خداوندا!
دنياي آشفته درونم را كه تنها از نگاه تو پيداست، با لالايي مهربان خود آرام كن تا بودن را به زيبايي احساس كنم.
چاوشی خیلی خوب میخونه
1391/01/9 - 23:42 ( لايک توسط 1 کاربر )ولی این آلبوم جدیدش خوب نبود
آهنگ خودمو
1391/01/13 - 00:48هیچکس
1391/01/14 - 01:14وقتی تو گریه میکنی
1391/01/14 - 10:07(ابی)
براي تويي كه در بندي از شاهين نجفي
1391/01/15 - 21:50