reza
اندوه که از حــــــــد بگذرد، جایش را میدهد به یک بیاعتنایی مزمن.
دیگر مهم نیست:
بودن یا نبودن؛...
دوست داشتن یا نداشتن..!
آنچه اهمّیت دارد، کشداری رخوتناک حســــــــــی است که دیگر تو را به واکنش نمیکشاند
... و در آن لحظه در سکوت فقط نگاه میکنی
و نگاه میکنی
و نــــــــــگاه...!
reza
بعضی از آدمها پر از مفهوم بودنند
پر از حس های خوبند
پر از حرفهای نگفته اند
چه هستند، هستند
و چه نیستند، هستند
... ... ... یادشان
خاطرشان
حس های خوبشان
آدمها
بعضی هایشان
... سکوتشان هم پر از حرف هست
پر از مرحم به هر زخم است
mohammad javad
بچه ها نمیدونم چرا چند وقته از این اهنگ ناری ناری بدم اومده شما هم احساس منو دارید؟