یافتن پست: #حس

مهسا
مهسا
اين يه قانونه! هرچي کمتر در دسترس باشي ارزشت بيشتره! زياد که باشي ميره به حساب آويزون بودنت!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 18:59
+4
reza
reza
اندوه که از حــــــــد بگذرد، جایش را می‌دهد به یک بی‌‌اعتنایی مزمن.
دیگر مهم نیست:
بودن یا نبودن؛...
دوست داشتن یا نداشتن..!
آنچه اهمّیت دارد، کشداری رخوتناک حســــــــــی است که دیگر تو را به واکنش نمی‌کشاند
... و در آن لحظه در سکوت فقط نگاه می‌کنی
و نگاه می‌کنی
و نــــــــــگاه...!‬
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 01:24
+4
fowkes
fowkes
آهــــــــــــــــــــــــــــــای لایک زن ها!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا تمام چیزایی رو که لایک میکنین دوست دارین؟؟؟
اصلا چند درصدشو میخونین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینو ننوشتم که لایک کنین
جواب میخوام
جـــــــــــــــــواب
آخرین ویرایش توسط fowkes در [1391/01/8 - 01:17]
21 دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 01:17
+5
-5
مهسا
مهسا
دل های بزرگ و احساس های بلند ، های زیبا و پر شکوه می آفرینند.... که جان دادن در کنارش آرزوئی شور انگیز است ، اما کدامین معشوق مخاطب چنین معشوقی خواهد بود و او فقط خداوند است راستین...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 23:28
+2
مهسا
مهسا
تذکر جدی به عیدی بگیران عیدی خود را در جیب خود نگه دارید ! ما هنوز سر اون عیدی هایی که ازمون میگرفتن و میرفتن واسم حساب بانکی باز میکردن، اما هیچ وقت ندیدمشون با خانوادمون درگیرم !{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 22:03
+2
reza
reza
بعضی از آدمها پر از مفهوم بودنند
پر از حس های خوبند
پر از حرفهای نگفته اند
چه هستند، هستند
و چه نیستند، هستند
... ... ... یادشان
خاطرشان
حس های خوبشان
آدمها
بعضی هایشان
... سکوتشان هم پر از حرف هست
پر از مرحم به هر زخم است
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 19:29
+3
mohammad javad
mohammad javad
بچه ها نمیدونم چرا چند وقته از این اهنگ ناری ناری بدم اومده شما هم احساس منو دارید؟
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 02:14
+5
-5
محمد
محمد
به بابام میگم تیغ اصلاح داری؟ میگه نه برو بیرون بخر. نون هم بخر. یه سر برو تا اون داروخانه شبانه روزیه یه قرص معده بخر. میوه هم بگیر که عصر مهمون داریم.
گفتم نه احساس میکنم یه ته ریش بهم میاد.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 01:37
+17
مهسا
مهسا
دو قدم پیش تر از تردید است

سایه های تردید پی تاراج دلم آمده اند همه جا تاریك است

سایه ها دور شوید نور را گم كردم

من از این چشمه نور جرعه ای می خواهم

تا به احساس خدایی برسم ...

تا خدا راهی نیست ...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 23:06
+6
fowkes
fowkes
دل ساده
برگرد و در ازای یك حبه كشك سیاه شور
گنجشك ها را
از دور و بر شلتوك ها كیش كن
كه قند شهر
دروغی بیش نبوده است




(حسین پناهی)
آخرین ویرایش توسط fowkes در [1391/01/6 - 22:07]
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 22:05
+5
-5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ