یافتن پست: #حس

مهسا
مهسا
زنــــــانی که تهی از احســــاس

و با چتری از منطق

گوشه ای تنها نشسته اند...،،

بی شک

همانــ دخترکان بی پروایی اند

که سالهایی نه چنـــــــدان دور

به روی نیمکتــ حماقتشانــ

بی تجربه از " تب و لرز " عشق ،،

"خیسی بارانش " را آرزو میکردنـــــــد!!
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 21:35
+9
*elnaz* *
*elnaz* *
ما سم ِ مار را با پادزهر خنثی می کنیم اما سم ِ کلمات را چه گونه ؟ نمی دانم! حالم خوب نیست! حسین پناهی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 20:30
+2
مهسا
مهسا
یادش بخیر قدیمـا رو عیدی فک و فامیل حســـــاب باز میکردیم امسال خیلـــی بهمون لطف کنن ماچمون میکنن...!{-15-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 19:11
+7
مهسا
مهسا
من موندم این مخترع نون تافتون چه فکری کرده این همه سوراخ گذاشته رو این نوون؟؟؟ یه لقمه درست حسابیم نمیشه گرفت همش نشت میکنه!{-39-}{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 19:08
+9
tamanna
tamanna
جوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون عمه به قربونت بره
5 دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 01:22
+13
tamanna
tamanna
یادش بخیر قدیما حسابی رو عیدیِ فک و فامیل حساب باز میکردیم
امسال خیلى لطف کنن یه ماچ میکنن !
يه جمله باحالم بگم براي كشتي هاي بي حركت موجها تصميم ميگرن نه جهت راه{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 01:15
+7
نیوشا
نیوشا
احساس ماهی غمگینی است که در تنگ بلورش را بسته اند و وسط دریا رهایش کرده اند
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 23:14
+7
مهسا
مهسا
وقتی زنی به شوهرش میگوید: عزیزم ، من به تو کاملا اعتماد دارم یعنی: . . . در طی هفته گذشته ، موبایلت ، جیبت ، کیفت و ده تا گردش آخر حساب بانکیت چک شده و مورد مشکوکی دیده نشده!{-2-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 23:09
+5
سحر
سحر
واژه ها ناقص ترین ابزارند برای بیان احساسات ! کاش می شد برای هم نگاه بفرستیم . . .
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 23:03
+6
ali rad
ali rad
به وسعت هزار حسرت،
شهری خراب گشته در دل‌م ..
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 21:12
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ