عسل ایرانی
بعضی وقت ها یکی طوری می سوزونتت که هزار نفر نمیتونن خاموشت کنن، بعضی وقت ها یکی طوری خاموشت میکنه که هزار نفر نمیتونن روشنت کنن!
ali rad
گاهی آدم احساس می کنه این جمله که «گریه مال مرد نیست» رو یه آدم نامرد گفته تا ما رو از درون ویران کنه
saeed
اینجا رادیو "دل" است ، صدای مرا از عمق "قلبم" میشنوید .این یک" پ "نیست. یک احساس پاک است که میگوید : دوستت دارم
♥ نگار ♥
وقتی می روی
تمام چیزهای ِ عادی
یادگاری می شوند
حساس می شوند
ترك برمی دارند
بر مبل نمی شود نشست
كه تو آنجا نشسته بودی
هوا را نمی شود نفس كشید
كه عطر تو آنجا بوده است
وقتی نیستی
همه چیز
تو را یادآوری می كند
تو را و نبودنت را
♥ نگار ♥
وقتی فهمیدی قرار نیست با هر زن یا دختری که دوست شدی، به رختخواب بری؛هر وقت یاد گرفتی بدون توقع دوستی کنی .هر وقت فهمیدی هر کسی که دوستت شد،دوست دخترت نیست و برای جواب سلامش باید به یک علیک محترمانه فکر کنی نه به پیدا کردن یک مكان خالی،اونوقت میتونی روی همراهی و همدلیِ دختر به عنوان جنس مخالفت حساب کنی.
♥ نگار ♥
فدای رفیقی که دوستت دارمو می ذاره به حساب علاقه ات نه کمبودت
maryam
احتیاط باید کرد!
همه چیز کهنه می شود و اگر کوتاهی کنیم عشق نیز...
بهانه ها جای حس عاشقانه را خوب می گیرند...
سلام عرض ادب
1391/01/5 - 13:26لطفا اگه امکان داره مطالبت با سبز ننویس آخه درست حسابی خوانا نیستند .
متشکرم .