یافتن پست: #حس

عسل ایرانی
عسل ایرانی
بعضی وقت ها یکی طوری می سوزونتت که هزار نفر نمیتونن خاموشت کنن، بعضی وقت ها یکی طوری خاموشت میکنه که هزار نفر نمیتونن روشنت کنن!
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 22:13
+10
sepideh
sepideh
انگار که شاهرگ احساسم را زده باشی …
بند نمی اید دوست داشتنت .
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 18:30
+4
ali rad
ali rad
گاهی آدم احساس می کنه این جمله که «گریه مال مرد نیست» رو یه آدم نامرد گفته تا ما رو از درون ویران کنه
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 17:29
+2
محمد
محمد
قدیما برق ها رو روشن میذاشتیم میرفتیم مسافرت
دزده فک کنه یکی خونه هست، الان هرجوری حساب میکنیم
برق ها رو خاموش کنیم و دزد بزنه به صرفه تره !
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 13:30
+6
saeed
saeed
اینجا رادیو "دل" است ، صدای مرا از عمق "قلبم" میشنوید .این یک" پ "نیست. یک احساس پاک است که میگوید : دوستت دارم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 13:25
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی می روی
تمام چیزهای ِ عادی
یادگاری می شوند
حساس می شوند
ترك برمی دارند
بر مبل نمی شود نشست
كه تو آنجا نشسته بودی
هوا را نمی شود نفس كشید
كه عطر تو آنجا بوده است
وقتی نیستی
همه چیز
تو را یادآوری می كند
تو را و نبودنت را
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 12:42
+1
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
وقتی فهمیدی قرار نیست با هر زن یا دختری که دوست شدی، به رختخواب بری؛هر وقت یاد گرفتی بدون توقع دوستی کنی .هر وقت فهمیدی هر کسی که دوستت شد،دوست ‌دخترت نیست و برای جواب سلامش باید به یک علیک محترمانه فکر کنی نه به پیدا کردن یک مكان خالی،اونوقت میتونی روی همراهی و همدلیِ دختر به عنوان جنس مخالفت حساب کنی.
9 دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 12:19
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
فدای رفیقی که دوستت دارمو می ذاره به حساب علاقه ات نه کمبودت
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 12:16
+2
نیوشا
نیوشا
تذکر جدی به عیدی بگیران عیدی خود را در جیب خود نگه دارید ! ما هنوز سر اون عیدی هایی که ازمون میگرفتن و میرفتن واسم حساب بانکی باز میکردن، اما هیچ وقت ندیدمشون با خانوادمون درگیرم !
دیدگاه  •   •   •  1391/01/3 - 19:30
+13
maryam
maryam
احتیاط باید کرد!
همه چیز کهنه می شود و اگر کوتاهی کنیم عشق نیز...
بهانه ها جای حس عاشقانه را خوب می گیرند...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/2 - 22:58
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ