یافتن پست: #حس

مهسا
مهسا
هرگاه احساس کردی که گناه کسی آنقدر بزرگ است که نمی توانی او را ببخشی،




بدان که اشکال در کوچکی قلب توست، نه در بزرگی گناه او.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 18:47
+2
مهسا
مهسا
دلتنـــــــــگ کــه باشــــــــی،،
یـــــــــــک "هـــــر جــــــور راحتـــــی" هــــــم،
تـــــــو را همـــــه جـــــــوره ناراحتــــــــــت می کنــــــد...
آرـی ؛
دلتنگـــــــی فقــــــط یـــــــک اســـــم مستعــــــــار اســــت!
براـی تمـــــام حس هـــــایی کـه،،
اسمشـــــان را نمی دانیـــــــم...!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 18:40
+3
zahra
zahra
فکر کنم احساسم رفته تو کما هیچ عکس العملی نشون نمیده...؟؟!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 17:25 توسط Mobile
+4
حسن
حسن
سلام. من حسن هستم، از اعضای جدید ... :)
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 12:54
مهسا
مهسا
یه دووس پسر احساساتی هم نداریم
اینجوری تو خیابووون به پاموون بیفته
آواز بخوونه واسموون{-11-}
2 دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 03:30
+7
مهسا
مهسا
عشقو باید باورکرد
بوسه رو باید حس کرد
احساسو باید لمس کرد
اما
دوست داشتنو باید ثابت کرد
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 03:18
+5
امید
امید
امام حسين ع فرمود : مردم بنده دنیایند دین را بر زبان دارند تا زندگیشان را بدان سامان دهند پس آنگاه که آزمایش فرا رسد دینداران اندک خواهند بود.
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 01:28
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
عشق فراموش کردن نيست بلکه بخشيدن است . عشق گوش دادن نيست بلکه درک کردن است . عشق ديدن نيست بلکه احساس کردن است . عشق کنار کشيدن و جا زدن نيست بلکه صبر داشتن و ادامه دادن است
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 01:15
+1
مهسا
مهسا
اون کسی که با امید و آرزوهات بازی می کنه
خیلی خطرناک تر از اون آدمیه که با احساست درگیر می شه
چون اونی که بهت امید می ده و برات آرزوهاتو نقاشی می کنه
زخمهای کهنه ات و می کشه بیرون و براشون پاک کن در میاره
ولی اونی که احساستو درگیر می کنه وقتی می ره
داغیش فقط اندازه رویای یه بوسه اس که گاه گاه به یادت می افته
از این جور افراد بترسید .......
دیدگاه  •   •   •  1391/01/5 - 01:14
+2
ali rad
ali rad
....من به تنهایی یک چلچله در کنج قفس،بندبندم همه در حسرت یک پرواز است
دیدگاه  •   •   •  1391/01/4 - 22:28

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ