یافتن پست: #حس

ebrahim
ebrahim
ناشناس : سلام خوشگله ،دوست پسر داری ؟
دختر :بله ،شما؟
ناشناس : من داداشتم ،صبر کن بیام خونه به حسابت میرسم !!

شماره ناشناس بعدی :

ناشناس : دوست پسر داری؟
دختر : نه نه اصلا
ناشناس : من دوست پسرتم ... واقعا که ...
دختر : عزیزم به خدا فکر کردم که تو داداشمی !!!
ناشناس : خوب داداشتم دیگه ،صبر کن خونه برسم من میدونم و تو....!
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 00:49
+7
ebrahim
ebrahim
یکی از بدترین ظلم هایی که "عطرها" و "آهنگها" به ما میکنن اینه که ، بدون اجازه گرفتن ، هـُــــلمون میدن وسط خاطرات !!‬
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 00:45
+9
mina_z
mina_z
آنچه را تا ديروز گناه مى خوانديم، امروز بيان شخصيت و احساسات خود مى ناميم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 00:45
+9
مهسا
مهسا
حس آخرین بیسکوئیت مونده تو بسته ساقه طلایی رو دارم!!

شکستــــــــــــــــــــه ....!

تنهـــــــــــا...!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 21:21
+3
مهسا
مهسا
شیشه ی نازک احساس مرا دست نزن

چندشم میشود از لکه ی انگشت دروغ

ان که میگفت احساس مرا میفهمد

کــــــــو؟کـــــــجـــــــا رفــــت؟

که احساس مرا خوب فروخت؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 20:57
+3
?
?
سلام داداش

شمارتو دادم به خواهر یکی از دوستام میخواد



بهت زنگ بزنه ، طلاق گرفته


احتیاج به هم صحبت داره ، لطف کن باهاش





حرف بزن بذار باهات درد و دل کنه



من حسابی ازت تعریف کردم منو ضایع نکنی !!!

(ستاد ایجاد ذوق و روحیه کاذب در مردان !)

{-47-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 19:41
ॐ SərViiiN ॐ
ॐ SərViiiN ॐ
بعضی آدم‌ها باران را احساس می‌کنند{-35-}


بقیه فقط خیس می‌شوند . . .{-38-}


(باب دیلان){-35-}
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 16:20
+4
sasan pool
sasan pool
از قدیم گفتن تساوی حقوق زن و مرد.به این مطلب طنز در دیدگاه نگاه کنید.
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 15:52
+5
sepideh
sepideh
ایرانسل, این دفعه روی sms حساب باز کردم!!

یادت نره روز ولنتاین منتظرتم عشقم
آخرین امیدم تویی آخه لا مصب =))
دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 15:01
+5
sasan pool
sasan pool
سوپاپ VVT در دیدگاه در موردش بخوانید
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/20 - 14:51
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ