یافتن پست: #حس

سحر
سحر
احساس است !!!
.
.
.
.
... .
.
مزرعه نیست که مدام شخمش میزنی ..
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 18:16
+5
مهسا
مهسا
گاهي سكوت طولاني مفهوم رضايت نيست

آغاز ناباورانه يك پايان است !

من غرق سکوت مبهوت این پایانم ...

تو حتی آغاز این پایان را هم حس نکرده ای !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:40
+4
مهسا
مهسا
انگار قرار نیست با تو بی حساب شوم

سالهاست که رفته ای

اما...

هنوز هم اشکهایم

دارند حساب دیدنت را

با چشم هایم صاف می کنند...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:33
+4
zahra
zahra
باز در چهره خاموش خيال
خنده زد چشم گناه آموزت
باز من ماندم و در غربت دل
حسرت بوسه هستي سوزت
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:31
+3
ronak
ronak
من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من
من خودم هستم
و تنهایی و یک حس غریب
که به صد عشق و هوس می ارزد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 16:29
+5
sasan pool
sasan pool
باز از آنسوى حسرت انتظار ديدنم


انتظار ديدن و از روى تو گل چيدنم



باز از سوداى عشقت ناله سودا مي كنم


در پى يك لحظه آراميدن و خوابيدنم



باز با تو در خيالم عشقبازى مي كنم


عشقبازى با خيالت در دم رقصيدنم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 15:56
+4
مهسا
مهسا
بساط کرده ام

و تمام نداشته هایم را

ﺑﻪ ﺣﺮﺍﺝ ﮔﺬﺍﺷﺘﻪ ﺍﻡ...

بی انصاف چانه نزن

ﺣﺴﺮﺕ ﻫﺎﯾﻢ ...

به قیمت عمرم

تمام شده
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 15:52
+5
sasan pool
sasan pool
با حسرتي كه از دل و جانم نمي رود

مهتاب را به كاسه چشمم نشانده ام

گه ناله مي كنم و گاه در سكوت

بذري ز خاطرات تو بر دل فشانده ام
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 15:46
+3
ronak
ronak
غضنفر داشت تو دریا غرق می شد , هر بار که میرفت پایین آب می خورد میومد بالا میگفت سلام بر حسین!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 13:31
+3
aB'Bas S
aB'Bas S
[!] میپرسن : ” ربنا آتنا فی الدنیا حسن و فی الاخره حسن و قنا عذاب النار ” ینی چی ؟!میگه ینی ” این دنیا خوبه حسن ولی آخرت خیلی خطرناکه حسن
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 09:41
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ