یافتن پست: #حس

ronak
ronak
به جوووون تو اصلا حس و حالش نیست
بزار همینجا آروم کپـــه مرگمو بزارم ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 14:08
+4
sasan pool
sasan pool
رنگ سال گذشته را دارد تمام لحظات امسلم
365حسرت را همچنان میکشم به دنبالم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 13:47
+4
sasan pool
sasan pool
گاه گاهي به يادت غزلي مي خوانم

تا نگويي که دلم غافل از آن عهد و وفاست

خوب رويان همه گر بادل من خوب شوند

خوبِ من، با همه خوبان, حساب توجداست!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 13:30
+4
عسل ایرانی
عسل ایرانی
عضی از آدمها ، پُر از مفهوم اند.. پُر از حس های ِخوبند.. پُر از حرفهای ِنگفته اند... چه هستند ، هستند و چه نیستند ، هستند... یادشان.. خاطرشان.. حس های ِخوبشان.. آدمها بعضی هایشان ، سکوتشان هم پُر از حرف هست... پُر از مرحم ، به هر زخم است..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 11:22
+4
سحر
سحر
ديشب در خواب ديدم ماه طلوع كرد.شب بدر بود.اهسته در بياباني بي انتها قدم
ميزدم.هيچكس انجا نبود.هيچ حسي با من نبودفكر كردم مرده ام.فكر كردم در
سرگرداني خود تا ابد اسيرم......
ولي نه عشق تو چون خورشيدي دميد وجهان تازه شد.تازه فهميدم انجا بيابان نيست دشت پر گل است.تازه فهميدم خواب نيستم بيدار بيدارم.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/23 - 00:34
+2
مهسا
مهسا
زندگی یعنی : ناخواسته به دنیا آمدن مخفیانه گریستن دیوانه وار عشق ورزیدن و عاقبت در حسرت آنچه دل میخواهد و منطق نمیپذیرد ، مردن . .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 21:59
+4
مهسا
مهسا
دقت کردین هر موقع دارین سشوار میکشین حتی اگه تو خونه تنهام باشین هی حس میکنین یکی صداتون میکنه؟{-12-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 20:31
+4
سحر
سحر
هفت رنگ...
درآمدم , تا دل بی احساست را

با خود به یکرنگی بکشانم...!
...
هفتاد رنگ...
بازی کردی...!
تا سیاهم کنی..
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 20:03
+4
امیرحسین
امیرحسین
یکی از
مشکلات من در درس علوم اول دبستان این بود که فکر می کردم حس چشایی مربوط به چشمه،
حس بینایی مربوط به بینی!{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 19:09
+4
مهسا
مهسا
مردحسابي حالا من حواسم نبود! تو چراگيجي از خودت نپرسيدي اين چيزي كه ساختيم چرا پنجره نداره؟ حضرت ابراهيم به جنتي بعد از ساخت خانه كعبه!!{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 18:19
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ