یافتن پست: #حس

مهسا
مهسا
عشق رو add كن . به احساسات زيبا pm بده . غم رو delete كن . جاهای بد رو rename كن. براي غرور off بزار و بهش بگو بشكن آخه دنيا دو روزه . دروغ و خيانت رو هك كن . از انسانيت كپی بگير و سند تو آل كن .با صداقت و وفا و معرفت هم چت كن . از زيباترين خاطره ي زندگيت web بگير و تو profile قلبت يه قلب تير خورده بزار!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 17:34
+3
zahra
zahra
وقتی دل ارزش خودش را از دست بدهد و چشمهایت دیگر اشکی برای ریختن نداشته باشد،
وقتی دیگر قدرت فریاد زدن را هم نداشته باشی،
وقتی دیگر هر چه دل تنگت خواسته باشد گفته باشی،
وقتی دیگر دفتر و قلم هم تنهایت گذاشته باشند،
وقتی از درون تمام وجودت یخ بزند،
وقتی چشم از دنیا ببندی و آرزوی مرگ بکنی،
وقتی احساس کنی تنهاترین هستی،
چشمهایت را ببند و از ته دل بخند که با هر لبخند روحی خاموش جان میگیرد و درخت پیر جوا
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 16:00
+5
parnian
parnian
یادمان باشد همیشه:

ذره ای حقیقت پشت هر "فقط یه شوخی بود"

کمی کنجکاوی پشت "همینطوری پرسیدم"

قدری احساسات پشت "به من چه اصلا... "

مقداری خرد پشت "چه میدونم"

واندکی درد پشت "اشکال نداره" وجود دارد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 14:36
+5
سحر
سحر
وقتی دستام خالی باشه
وقتی باشم عاشق تو
غیر دل چیزی ندارم
که بدونم لایق تو

دلم و از مال دنیا
به تو هدیه داده بودم
با تموم بی پناهیم
به تو تکیه داده بودم

هر بلایی سرم اومد
همه زجری که کشیدم
همه رو به جون خریدم
ولی از تو نبریدم
هرجا بودم با تو بودم
هرجا رفتم تو رو دیدم
تو سبک شدن تو رویا
همه جا به تو رسیدم

اگه احساسم و کشتی
اگه از یاد منو بردی
اگه رفتی بی تفاوت
به غریبی سر سپردی

بدون اینو که دل م
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 01:52
+4
ali
ali
اگر از سردرد رنج مي بريد ، اگر احساس مي كنيد دچار فشار عصبي و قلبي هستيد ،اگر تمركز خود را از دست داده ايد .....................................ديگر با خانمها بحث نكنيد و فقط حرفشان را تاييد كنيد.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/22 - 01:13
+5
aB'Bas S
aB'Bas S
تركه داشته راديو پيام گوش ميداده،‌ گزارشگره ميگفته: راه بهارستان به امام حسين بسته‌است، راه انقلاب هم به امام حسين بسته‌است…
‌تركه ميگه:‌ باشه بابا بستس كه بستس، ديگه چرا هي قسم ميخوري
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 23:42
+2
hadith
hadith
می دانم روزی با تن خسته و خیس ، سوار بر قطرات درشت باران بر ناوادنهای چشمم فرود می آیی در میان انبوه مژگانم میزبان خواهم بود و در آن لحظه چشمانم را برای همیشه می بندم تا دیگر دوریت را حس نکنم{-35-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 23:03
+3
مهسا
مهسا
حس بدیه وقتی روبروی دریا ایستاده ای

در حالیکه خاطره ی یک خیابان...

نفست رو توی سینه حبس میکنه!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 22:30
+4
عسل ایرانی
عسل ایرانی
تو دیدی اشکو تو چشمام




ولی بازم داری میری




کجای زندگیت بودم




نمی دونم نمی دونی




داره هر لحظه این احساس




توی قلب تو میمیره..




باید کاری کنم شاید




همین لحظه دیگه دیره



بزار باور کنم عشق و




بزار هم رنگ رویا شم



بهم فرصت بده عشقم



دوباره عاشقت باشم



نترسونم از این احساس



من از عشق تو لبریزم



بمونی با تو می سازم




همه دنیامو می دونم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 21:01
+5
مهسا
مهسا
همیشه چوب اعتمادهایی را میخوریم

که به احساسمان کرده ایم!

کاش به عقل هم فرصتی میدادیم...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/21 - 20:37
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ