یافتن پست: #حس

M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
اگر تمام شب را در حسرت از دست دادن خورشيد سر كني لذت ديدن ستاره ها را هم از دست مي دي.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 23:14
+3
سحر
سحر
یعنی من عاااشقِ این سگم :))
یه جوری داره کمک میکنه و احساس
مسئولیت میکنه که آدم واقعا تعجب میکنه!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 19:28
+6
Mohammad
Mohammad
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 19:23
+4
mina_z
mina_z
هيچ وقت حسرت ۳چيز رو نخوريد تيپ قيافه و سخاوت ما كه داريم به كجا رسيديم؟
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 19:16
+6
امید
امید
قبل از اینکه صحبت کنی » گوش کن
قبل از اینکه بنویسی » فکر کن
قبل از اینکه خرج کنی » درآمد داشته باش
قبل از اینکه دعا کنی » ببخش
قبل از اینکه صدمه بزنی » احساس کن
قبل از تنفر » عشق بورز
زندگی این است ... احساسش کن، زندگی کن و لذت ببر.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 18:24
+6
mohsen
mohsen
امام حسین و دوستی
كسی‌ كه‌ تو را دوست‌ دارد، از تو انتقاد می‌كند و

كسی‌ كه‌ با تو دشمنی‌ دارد، از تو تعريف‌ و تمجيد می‌كند.
امام حسین ع
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 17:57
+7
محمد
محمد
در عکس
اگه به این اسانسور برخورد کردید ترجیح میدید از پله ها برید یا حساب کنید
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 17:48
+6
parnian
parnian
با آدمای بی احساس ساختن،خیلی سخته!!{-38-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 13:55
+6
sepideh
sepideh
عشق رو باید باورکرد ... بوسه رو باید حس کرد ... احساس رو باید لمس کرد .. ! امــــــــّـــــــــــا ... دوست داشــــــــتن رو باید ثابـــت کـــــــــرد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 13:24
+5
mina_z
mina_z
دختره ميره تعليم رانندگي ... ازش ميپرسند چطور بود ؟ ميگه : بد نبود ! اما معلمش خيلي مذهبي بود. ميگن : واسه چي؟ ميگه : والا من هر كاري ميكردم هر جايي ميپيچيدم ميگفت : يا اباالفضل ...يا حضرت عباس...يا امام حسين
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 12:11
+6

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ