مهسا
آهــــــای احساس ! روحیـــــــــه م را به چالش نکشان همین که تنها هستــــــم راضی م ...
?
من عاشقم عاشق بی قرارت ، حس می کنم شادی رو در کنارت تو می دونی همیشه بوده و هست ، خونه ی قلب من در اختیارت از عشقت لبریزم ، به خدا عزیزم من تو رو می خوام ، یه بتی برام ، من یه بت پرستم در قلبم جا داری ، تا که زنده هستم من تو رو می خوام ، یه بتی برام ، من یه بت پرستم
ebrahim
ناشناس : سلام خوشگله ،دوست پسر داری ؟ دختر :بله ،شما؟ ناشناس : من داداشتم ،صبر کن بیام خونه به حسابت میرسم !! شماره ناشناس بعدی : ناشناس : دوست پسر داری؟ دختر : نه نه اصلا ناشناس : من دوست پسرتم ... واقعا که ... دختر : عزیزم به خدا فکر کردم که تو داداشمی !!! ناشناس : خوب داداشتم دیگه ،صبر کن خونه برسم من میدونم و تو....!
محمد
ای کاش کودک بودم ، تا وقتی با خدا حرف می زنم از او چیزی نمی خواستم . ای کاش کودک بودم ، تا وسوسه کاری به من نداشت و احساس مرا اسیر خود نمی کرد. ای کاش کودک بودم ، تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه مادر ، همه چیز را فراموش می کردم. ای کاش کودک بودم ، تا از ته دل می خندیدم، خدایا ای کاش کودک بودم !
sasan pool
متن سنگ قبر خسرو شکيبايي در ازل پرتو حسنت زتجلي دم زد عشق پيدا شدوآتش به همه عالم زد