یافتن پست: #حس

مهسا
مهسا
آهــــــای احساس ! روحیـــــــــه م را به چالش نکشان همین که تنها هستــــــم راضی م ...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 19:24
+4
?
?
من عاشقم عاشق بی قرارت ، حس می کنم شادی رو در کنارت تو می دونی همیشه بوده و هست ، خونه ی قلب من در اختیارت از عشقت لبریزم ، به خدا عزیزم من تو رو می خوام ، یه بتی برام ، من یه بت پرستم در قلبم جا داری ، تا که زنده هستم من تو رو می خوام ، یه بتی برام ، من یه بت پرستم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 19:11
+2
?
?
بعضي وقتا چشمام به قلبم حسودي شون مي شه .. مي دوني چرا ؟ چون .. تو هميشه توي قلبمي ولي از چشمم دوري {-35-}
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 19:05
+2
مهسا
مهسا
هیچ میدونستین اگر زیر باران قدم بزنید خیس میشوید؟ خالی از احساس رو شک دارم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 19:00
+3
مهسا
مهسا
قطار نیستم به روی ریل راه روم... انســـــانـــم... لبـریـزم از احســـــاس... مــی خواهم بـــاب میـلم راه بـــروم ...!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 18:48
+2
ebrahim
ebrahim
ناشناس : سلام خوشگله ،دوست پسر داری ؟ دختر :بله ،شما؟ ناشناس : من داداشتم ،صبر کن بیام خونه به حسابت میرسم !! شماره ناشناس بعدی : ناشناس : دوست پسر داری؟ دختر : نه نه اصلا ناشناس : من دوست پسرتم ... واقعا که ... دختر : عزیزم به خدا فکر کردم که تو داداشمی !!! ناشناس : خوب داداشتم دیگه ،صبر کن خونه برسم من میدونم و تو....!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 18:11
+3
محمد
محمد
ای کاش کودک بودم ، تا وقتی با خدا حرف می زنم از او چیزی نمی خواستم . ای کاش کودک بودم ، تا وسوسه کاری به من نداشت و احساس مرا اسیر خود نمی کرد. ای کاش کودک بودم ، تا در اوج ناراحتی و درد با یک بوسه مادر ، همه چیز را فراموش می کردم. ای کاش کودک بودم ، تا از ته دل می خندیدم، خدایا ای کاش کودک بودم !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 16:13
+3
مهسا
مهسا
عادت می کنم به داشتن چیزی و سپس نداشتنش ، به بودن کسی و سپس به نبودنش ، تنها عادت می کنم ... امـــا فراموش نه ! و این یعنی یک کوله بار حسرت
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 16:12
+4
مهسا
مهسا
مدت هاست احساس میکنم کر و لال شدم ..!! این روزها صدای احساساتم رو ... فقط صفحه ی کیبوردم میشنوه ...!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 13:37
+6
sasan pool
sasan pool
متن سنگ قبر خسرو شکيبايي در ازل پرتو حسنت زتجلي دم زد عشق پيدا شدوآتش به همه عالم زد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 13:24
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ