یافتن پست: #حس

sepideh
sepideh
ســـــــــــــــــاکت که می مانی... میگذارند به حساب جواب نداشتنت! عـــــــــــــــــــمراً بفهمند داری جان میکنی تا حرمــــــــــــــــــــــــــــــــتهـا را نگه داری
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 11:50
+4
امید
امید
من زندگی را دوست دارم ولی از زندگی دوباره می ترسم
دین را دوست دارم ولی از کشیش ها می ترسم
قانون را دوست دارم ولی از پاسبان ها می ترسم
عشق را دوست دارم ولی از زن ها می ترسم
کودکان را دوست دارم ولی از آئینه می ترسم
سلام را دوست دارم ولی از زبانم می ترسم
من می ترسم پس هستم
این چنین می گذرد روز و روزگار من
من روز را دوست دارم ولی از روزگار می ترسم
(حسین پناهی)
دیدگاه  •   •   •  1390/11/19 - 01:04
+3
ebrahim
ebrahim
آیا واقعاً حقوق زن ها پایمال شده است ؟؟؟
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 18:01
+5
امید
امید
حــرفــی نیست ... فقــط مـی نــویسـم ... رفـت ... حســی کــه تــو را دوست میـداشـت...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 14:57
+5
hadith
hadith
به سرنوشت گفتم با آنکه با احساسم بازی کرد چه کنم ؟ انگشت بر لبانم گذاشت گفت صبور باش ،بسپارش به ما که هیچ احدی از سرنوشتش خبری ندارد .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/18 - 00:08
+6
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
من هیچ وقت به اینکه تورو با کس دیگه ببینم حسودی نمی کنم ... مامانم یاد داده اسباب بازیام و بدم به بد بخت بیچاره ها.....
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 22:30
+3
محمد
محمد
واسه استخدام رفتم یه شرکتی خانومه میگه :شما برای آگهی استخدام اومدین؟ گفتم پـَـَـ نَ پـَـَــــ اومدم بگم اصلا رو من حساب نکنین!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 22:01
ebrahim
ebrahim
صدای پای تو که میروی...صدای پای مرگ است که می آید حسین پناهی‬
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 21:54
+1
نیوشا
نیوشا
. آنقــدر مرا سرد کرد ؛ از خودش .. از عشق .. کــه حالا بــه جای دلبستن ، یخ بسته ام! آهای !!! روی احساسم پا نگذاریــد .. لیز می خوریــد ..!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 20:44
+5
مهسا
مهسا
"هر چه بعضی انسان ها را بیش تر می شناسم، گرگ ها را بیش تر تحسین می کنم."
دیدگاه  •   •   •  1390/11/17 - 19:28
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ