sepideh
ســـــــــــــــــاکت که می مانی... میگذارند به حساب جواب نداشتنت! عـــــــــــــــــــمراً بفهمند داری جان میکنی تا حرمــــــــــــــــــــــــــــــــتهـا را نگه داری
امید
من زندگی را دوست دارم ولی از زندگی دوباره می ترسم
دین را دوست دارم ولی از کشیش ها می ترسم
قانون را دوست دارم ولی از پاسبان ها می ترسم
عشق را دوست دارم ولی از زن ها می ترسم
کودکان را دوست دارم ولی از آئینه می ترسم
سلام را دوست دارم ولی از زبانم می ترسم
من می ترسم پس هستم
این چنین می گذرد روز و روزگار من
من روز را دوست دارم ولی از روزگار می ترسم
(حسین پناهی)
ebrahim
آیا واقعاً حقوق زن ها پایمال شده است ؟؟؟
امید
حــرفــی نیست ... فقــط مـی نــویسـم ... رفـت ... حســی کــه تــو را دوست میـداشـت...
M 0 R i c A R L0
من هیچ وقت به اینکه تورو با کس دیگه ببینم حسودی نمی کنم ... مامانم یاد داده اسباب بازیام و بدم به بد بخت بیچاره ها.....
محمد
واسه استخدام رفتم یه شرکتی خانومه میگه :شما برای آگهی استخدام اومدین؟ گفتم پـَـَـ نَ پـَـَــــ اومدم بگم اصلا رو من حساب نکنین!!!!!
ebrahim
صدای پای تو که میروی...صدای پای مرگ است که می آید حسین پناهی
نیوشا
. آنقــدر مرا سرد کرد ؛ از خودش .. از عشق .. کــه حالا بــه جای دلبستن ، یخ بسته ام! آهای !!! روی احساسم پا نگذاریــد .. لیز می خوریــد ..!