یافتن پست: #حس

ronak
ronak
در Romantic
بگذار اعتراف کنم که بدجور دلم برایت تنگ شده فکر نکن بی وفا هستم ، دلم از سنگ نشده… اعتراف میکنم اینک در حسرت روزهای شیرین با تو بودنم باور نمیکنم اینک بی توام
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 01:01
+6
ronak
ronak
در Romantic
امروز اگر نیایی دیر میشود، سایه من از ردپای آشنای تو بر روی دلم دور میشود وهمچنان دورتر میشود تا به آغاز فراموشی یکدیگربرسیم و این یک آه حسرت است و این آخرین فرصت است
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 00:54
+3
ronak
ronak
در Romantic
بند نمی آید دوست داشتنت ! مثل آنکه شاهرگ احساسم را بریده باشی !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 00:33
+5
ronak
ronak
در Romantic
نمیدانم چرا چشمانم گاهی بی اختیار خیس می شوند ، می گویند حساسیت فصلی است ، آری من به فصل فصل این دنیای بی تو حساسم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/8 - 00:22
+5
ronak
ronak
یه خره با حسرت به یه اسبه نگاه می کنه ومیگه: ای کاش تحصیلاتم رو ادامه می دادم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 23:05
+2
elahe
elahe
دلم بهانه ات را مي گيرد چقدر امروز حس مي کنم نبودنت را صدايت در گوشم مي پيچد و من بي اختيار مي گويم : . . . . جــــــــــــانم ... مـــــ ــــــــــرا صدا کردي
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 22:38
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
برایت یک بغل گندم، دلی خشنود ازمردم، برایت سفره اي ساده، حلال و پاک وآماده، برایت شور پاییزي،كه برگ غم فرو ریزي، برایت یک غزل احساس،دوبیتی هاي عطریاس،برایت هرچه خوبی هست دعا كردم دعايم كن.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 18:36
+5
امیرحسین
امیرحسین
کنارش یه آسانسور هم میذاشتید بد نبود ها...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 17:37
+10
عسل ایرانی
عسل ایرانی
دقت كردين كتاباي امانتي به شدت چاي را به سمت خود جذب ميكنند؟
4 دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 17:17
+12
-1
gamer
gamer
به سلامت خودم كه هيچكسي رو آدم حساب نميكنم
6 دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 16:23
+8
-4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ