ronak
همیشه اول راهیم راز گم شدن همینه،اونکه کوله بارو بسته ته راهو نمیبینه،یه نگاه اشتباهی یه هراس بی نشونه،همه خاطره های پشت سر رو میسوزونه،روزای زندگی گاهی مثل یک زندون سرده،گاهی که بغضای کهنه قلبامونو دوره کرده،دوباره عاشقی و غم دوباره حسرت دیروز،دوباره شراره های یه گذشته نفس سوز
Romantic
حسرت یعنی رو به رویم نشسته ای و باز خیســـــی چشمـــانم را... آن دستمال خشک بی احساس پاک کند حسرت یعنی شانه هایت دوش به دوشم باشد اما نتوانم از دلتنگی به آن پناه ببرم... حسرت یعنی تـــو که در عین بودنت.... داشتنت را آرزو می کنم...
gha3m
من از نسل کوروشم ، که من ماندم و ماهیانه 45 هزار تومان یارانه !!! من از نسل ستارخان و باقرخانم ، که فقط ترافیک خیابانش برایم مانده !!! از دریای کاسپین ، فقط ویلاهای ساحلی اش مانده برایم ...!!! از خلیج فارسش ، فقط رای گیری هایش !! از آذربایجانش ، برایم جک هایش مانده ...! از سکه های دوره هخامنشی ، برایم ریال ماند !! از آزادی بیان ، برایم دیوار های دستشویی های عمومی ماند ...! ابراز احساساتم شد اس ام اس ، زندگی ام گره خورده به زندگیه مجازی ، فریادم شد دکمه های کیبرد ، ترسم شد از ماشین پلیس !! من از نسل کوروش بودم !!
gha3m
تست روانشناسی: . . . . . . . . 1- اگه شورتت آبیه آرومی، 2- اگه قرمزه با احساسی، 3- اگه سفیده صلح طلبی، 4- اگه زرده شجاعی، 5- اگه صورتیه مهربونی، 6- اگه قهوه ایه ربطی به روانشناسی نداره! گلاب به روت [!]!
gha3m
تست روانشناسی: . . . . . . . . 1- اگه شورتت آبیه آرومی، 2- اگه قرمزه با احساسی، 3- اگه سفیده صلح طلبی، 4- اگه زرده شجاعی، 5- اگه صورتیه مهربونی، 6- اگه قهوه ایه ربطی به روانشناسی نداره! گلاب به روت [!]!