یافتن پست: #حس

ronak
ronak
همیشه اول راهیم راز گم شدن همینه،اونکه کوله بارو بسته ته راهو نمیبینه،یه نگاه اشتباهی یه هراس بی نشونه،همه خاطره های پشت سر رو میسوزونه،روزای زندگی گاهی مثل یک زندون سرده،گاهی که بغضای کهنه قلبامونو دوره کرده،دوباره عاشقی و غم دوباره حسرت دیروز،دوباره شراره های یه گذشته نفس سوز
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 11:47
+2
حمید
حمید
داشتیم میرفتیم مسافرت توی جاده دستشوییم گرفت به بابام گفتم بزن کنارو دویدم توی دشت طرفه یه درخت, بابام داد زد : میری بشاشی؟؟؟؟ گفتم پـَـ نـَـ پـَـ میرم جنازه ی امیر حسین و پیدا کنم!!!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 01:38
+4
امیرحسین
امیرحسین
هر وقت از اوضاع فعلی مملکت احساس ترس و نگرانی کردید . . . . . خیلی زود برید تلویزیون و روشن کنید و بگیرید شبکه خبـــــــــر، اصن یه آرامشی بهتون دس میده که نگــــــــــو. حتی ممکنه با آشنا هاتون تو خارج از کشورم تماس بگیرید و بگید پاشن بیان ایران چون همه دنیــــــا به هم ریخته جز ایـــــــران!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 01:34
+4
Romantic
Romantic
در Romantic
دلتنگ شدن حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره تمنای بودنش را میکند...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 01:15
+4
Romantic
Romantic
حسرت یعنی رو به رویم نشسته ای و باز خیســـــی چشمـــانم را... آن دستمال خشک بی احساس پاک کند حسرت یعنی شانه هایت دوش به دوشم باشد اما نتوانم از دلتنگی به آن پناه ببرم... حسرت یعنی تـــو که در عین بودنت.... داشتنت را آرزو می کنم...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 01:10
+3
mina_z
mina_z
تو اتاق عمل بيمارستان مغز يك میوه فروش رو با يك روضه خوان عوض میکنن . بعد از بهبودي رفتن ديدند ميوه فروشه ميگه اگه خدا بخواد سيب كيلو 300 تومان و . . . رفتند مسجد ديدند روضه خونه تند تند دستاشو به هم مي زنه و ميگه بدو بدو كه امام حسينو كشتند .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/7 - 00:57
+7
gha3m
gha3m
من از نسل کوروشم ، که من ماندم و ماهیانه 45 هزار تومان یارانه !!! من از نسل ستارخان و باقرخانم ، که فقط ترافیک خیابانش برایم مانده !!! از دریای کاسپین ، فقط ویلاهای ساحلی اش مانده برایم ...!!! از خلیج فارسش ، فقط رای گیری هایش !! از آذربایجانش ، برایم جک هایش مانده ...! از سکه های دوره هخامنشی ، برایم ریال ماند !! از آزادی بیان ، برایم دیوار های دستشویی های عمومی ماند ...! ابراز احساساتم شد اس ام اس ، زندگی ام گره خورده به زندگیه مجازی ، فریادم شد دکمه های کیبرد ، ترسم شد از ماشین پلیس !! من از نسل کوروش بودم !!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 23:26
+3
gha3m
gha3m
تست روانشناسی: . . . . . . . . 1- اگه شورتت آبیه آرومی، 2- اگه قرمزه با احساسی، 3- اگه سفیده صلح طلبی، 4- اگه زرده شجاعی، 5- اگه صورتیه مهربونی، 6- اگه قهوه ایه ربطی به روانشناسی نداره! گلاب به روت [!]!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 23:24
+1
gha3m
gha3m
تست روانشناسی: . . . . . . . . 1- اگه شورتت آبیه آرومی، 2- اگه قرمزه با احساسی، 3- اگه سفیده صلح طلبی، 4- اگه زرده شجاعی، 5- اگه صورتیه مهربونی، 6- اگه قهوه ایه ربطی به روانشناسی نداره! گلاب به روت [!]!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 23:24
+2
حمید
حمید
تو اتوبان گشت نامحسوس يه ماشينو گرفته بود. راننده ماشينه به پليسه ميگه مي خواي جريمم كني؟ پليسه ميگه: پ ن پ با دوتا همكارام مي خواستيم منچ بازي كنيم يه يار كم داشتيم گفتيم مزاحم شما بشيم.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 22:58
+2

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ