Hossein Behzadi
الان تازه می فهمیم اصحاب کهف چه حالی داشتن وقتی بیدار شدن دیدن پولشون دیگه ارزش نداره!!!! فقط فرقش اینه که اونا سیصد سال خوابشون برد ولی ما هر روز صبح این حس بهمون دست میده!!!
sasan pool
کوله بار سفرت رفت و نگاهم را برد نه تو دیگر هستی نه نگاهت که در ان دلخوشیم سبز شود سایه می داند که به دنبال نگاهت همچون ابر سرگردانم هیچ کس گمشده ام را نشناخت تابش رایحه ای خبر اورد کسی در راه است چشمی از درد و دلم اگاه است کاش هیچ وفت عشقی متولد نمی شد که روزی احساس بمیرد ...........................................................................
gha3m
بچه ها فردا امتحان زبان فنی دارم پ بای تا فردا شب / شب همتون خوش خابهای(هر کی هر جور دوست داره ببینه ما که حسود نیستیم) see you
gha3m
اینم برا بچه مثبتایی مثل خودم *********سفره 2 ماه عزا بسته میشه امشب خدا اما بازه تا قیامت سفره های گریه ما خدانگهدار سیاهیای ماه ماتم خدانگهدار ماه صفر ماه محرم لا یوم کیومک الحسین زیر سایه هی پرچمت از غم تو سینه زدم با اجازه فاطمه پای روضه هات اومدم خدانگهدار پیرن سیاه و شال و علم خدانگهدار ماه صفر ماه محرم لا یوم کیومک الحسین الوداع لباس سیاه الوداع دم و اشک و آه الوداع بارون غم و گریه های تو قتلگاه خدانگهدار نوای چاوشی قلبم خدانگهدار ماه صفر ماه محرم لا یوم کیومک الحسین پای روضه های ارباب چه شبایی رو سر میکردیم تو مصیبتای زینب چشمامون و تر میکردیم خدانگهدار ای روضه و ای نوحه و دم خدانگهدار ماه صفر ماه محرم لا یوم کیومک الحسین
sasan pool
این آهنگ داستان حال و روز من هست.واقعا به شاعرش تبریک میگم.از وقتی که شنیدم همینجوری دارم گریه میکنم.و حسرت می خورم.این سایت فایل صوتیشو قبول نمی کنه.نمیدونم چرا ولی متن شعرش در دید گاه براتون میزارم.