یافتن پست: #حس

Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
الان تازه می فهمیم اصحاب کهف چه حالی داشتن وقتی بیدار شدن دیدن پولشون دیگه ارزش نداره!!!! فقط فرقش اینه که اونا سیصد سال خوابشون برد ولی ما هر روز صبح این حس بهمون دست میده!!!‬
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 17:58
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
رفتیم تو اتوبان ترافیک زیاد بود دوستم میگه مینا ترافیکه؟ پـَـــ نــه پـَـــ واسه اینکه احساس غریبی بهمون دست نده ماشینا چسبیدن بهمون
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 15:31
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
یک ساعته داشتم با یه زانتیا کورس میزاشتم...! آخرش یارو اومده میگه:داری کورس میزاری؟ گفتم:پَ نه پَ مریض دارم واسه همین دارم تند میرم برسونمش بیمارستان...! میگه:کوفتِ پــَ نه پــَ بزن کنار کنترل نامحسوس
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 15:29
mohsen
mohsen
دیدار دو تیم استقلال و مس کرمان از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از دو هزار تماشاگر آغاز شد و با نتیجه یک بر صفر به سود مس کرمان به پایان رسید. در دقیقه 86 ضربه محسن خلیلی به تیر دروازه استقلال خورد و در برگشت احمد حسن‌زاده برای مس گلزنی کرد تا بلاژویچ که پس از 10 سال به ورزشگاه آزادی آمده بود برد شیرینی را کسب کند. استقلال در نیمه دوم بازی تهاجمی به نمایش گذاشت و چند فرصت گلزنی را از دست داد. مس کرمان هم یکی دو فرصت خوب گلزنی داشت. محمود رفیعی داور مسابقه به آرش برهانی، مجتبی جباری و ساموئل از استقلال و مصطفی سیفی از مس کرمان کارت زرد نشان داد. استقلال با این شکست همچنان ۴۰ امتیازی ماند و مس کرمان که پیش از این بازی در رده هفدهم بود 22 امتیازی شد. ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظرِی، میثم حسینی، علی حمودی، کیانوش رحمتی، مجتبی جباری، آرش برهانی( از دقیقه ۵۸ خسرو حیدری)، محسن یوسفی( از دقیقه ۶۱ میلاد میداودی)، گوران یرکوویچ، جی‌لوید ساموئل سرمربی: پرویز مظلومی ترکیب مس کرمان: ارشاد یوسفی، وحید اسماعیل بیگی، فرهاد سالاری، سپهر حیدری، شجاع خلیل‌زاده، ق
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 14:05
+4
sasan pool
sasan pool
کوله بار سفرت رفت و نگاهم را برد نه تو دیگر هستی نه نگاهت که در ان دلخوشیم سبز شود سایه می داند که به دنبال نگاهت همچون ابر سرگردانم هیچ کس گمشده ام را نشناخت تابش رایحه ای خبر اورد کسی در راه است چشمی از درد و دلم اگاه است کاش هیچ وفت عشقی متولد نمی شد که روزی احساس بمیرد ...........................................................................
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 11:28
+4
gha3m
gha3m
بچه ها فردا امتحان زبان فنی دارم پ بای تا فردا شب / شب همتون خوش خابهای(هر کی هر جور دوست داره ببینه ما که حسود نیستیم) see you
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 00:26
+4
gha3m
gha3m
اینم برا بچه مثبتایی مثل خودم *********سفره 2 ماه عزا بسته میشه امشب خدا اما بازه تا قیامت سفره های گریه ما خدانگهدار سیاهیای ماه ماتم خدانگهدار ماه صفر ماه محرم لا یوم کیومک الحسین زیر سایه هی پرچمت از غم تو سینه زدم با اجازه فاطمه پای روضه هات اومدم خدانگهدار پیرن سیاه و شال و علم خدانگهدار ماه صفر ماه محرم لا یوم کیومک الحسین الوداع لباس سیاه الوداع دم و اشک و آه الوداع بارون غم و گریه های تو قتلگاه خدانگهدار نوای چاوشی قلبم خدانگهدار ماه صفر ماه محرم لا یوم کیومک الحسین پای روضه های ارباب چه شبایی رو سر میکردیم تو مصیبتای زینب چشمامون و تر میکردیم خدانگهدار ای روضه و ای نوحه و دم خدانگهدار ماه صفر ماه محرم لا یوم کیومک الحسین
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 00:20
+4
zahra
zahra
شوهر برگزیده ی جهان
13 دیدگاه  •   •   •  1390/11/4 - 21:48
+10
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
رفتم سوپری میپرسم قهوه تلخ جدید نیومده ؟ میگه قهوه تلخ؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ چای محسن میخواستم از اینا که آهنربا جایزه داره!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/4 - 02:18
+2
sasan pool
sasan pool
این آهنگ داستان حال و روز من هست.واقعا به شاعرش تبریک میگم.از وقتی که شنیدم همینجوری دارم گریه میکنم.و حسرت می خورم.این سایت فایل صوتیشو قبول نمی کنه.نمیدونم چرا ولی متن شعرش در دید گاه براتون میزارم.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/3 - 23:02
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ