یافتن پست: #حس

gha3m
gha3m
‪ﺳﻼﻣﺘﯽ ﺩﺧﺘﺮﺍﯾﯽ ﮐﻪ
ﺗﻨﺸﺎﻥ ﺑﻮﯼ ﻣﺤﺒﺖ ﺧﺎﻟﺺ
ﻣﯿﺪﻫﺪ
ﺑﮑﺮﻧﺪ
...ﻧﺎﺑﻨﺪ
... ﺍﺣﺴﺎﺳﺸﺎﻥ ﺩﺳﺖ ﻧﺨﻮﺭﺩﻩ
ﺍﺳﺖ
ﻟﻤﺲ ﻧﺸﺪﻩ ﺍﻧﺪ
ﺑﺎﻭﺭ ﻧﮑﺮﺩﻩ ﺍﻧﺪ...ﺗﺤﻘﯿﺮ
ﻧﺸﺪﻩ ﺍﻧﺪ
ﺁﺭﯼ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﻫﺴﺘﻨﺪ
ﻧﺎﺩﺭﻧﺪ ﮐﻤﯿﺎﺑﻨﺪ
ﭘﺎﮐﻨﺪ
ﻭﻗﺘﯽ ﻗﺮﺍﺭ ﻣﯿﺸﻮﺩ ﺭﻭﺯﯼ
ﮐﻨﺎﺭ ﮐﻮﺩﮐﯽ ﻻﻻﯾﯽ ﺑﺨﻮﺍﻧﻨﺪ
ﺷﺮﻣﺸﺎﻥ ﻧﻤﯿﺸﻮﺩ ﺍﺯ ﻧﺎﻡ
ﻣﺎﺩﺭ
ﻭ ﺯﯾﺮ ﺁﻏﻮﺵ ﻫﻤﺴﺮﺷﺎﻥ
ﭼﺸﻤﺎﻧﺸﺎﻥ ﺭﺍ ﻧﺨﻮﺍﻫﻨﺪ
ﺑﺴﺖ ﮐﻪ
ﺑﺎ ﺭﻭﯾﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮﯼ ﺳﺮ ﮐﻨﻨﺪ‬
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 15:56
+1
gha3m
gha3m
به سلامتي... * به سلامتي کسي که وقتي بردم گفت : اون رفيــــــــــــــــــــــــق منه ....... وقتي باختم گفت : من رفيـــــــــــــــــــــــــــقتم ...... *به سلامتي درياچه اورميه... نه بخاطر اينكه مظلومه فقط به خاطر اينكه هيچ وقتي اجازه نداد كسي توش غرق بشه... *به سلامتي‌ اون بچه‌اي که شيمي‌ درماني کرده همه ی موهاش ريخته، به باباش ميگه بابا من الان شدم مثل رونالدو يا روبرتو کارلوس؟ باباش ميگه قربونت برم از همه اونا تو خوش تيپ تري .... *به سلامتي همه اونايي که خطشون اعتباريه ولي معرفتشون دايميه! *به سلامتي اونايي که به پدر و مادرشون احترام ميذارن و ميدونن تو خونه اي که بزرگترها کوچک شوند؛ کوچکترها هرگز بزرگ نميشوند . *به سلامتي همه باباهايي که رمز تموم کارتهاي بانکيشون شماره شناسنامشونه... *به سلامتي مادر که بخاطر ما هيكلش به هم خورد. *به سلامتي کسي که ديد تو تاکسي بغليش پول نداره به راننده گفت :پول خورد ندارم مال همه رو حساب کن....! * به سلامتي بيل! که هرچه ‌قدر بره تو خاک، بازم برّاق‌تر مي‌شه. * به سلامتي اوني که بي [!]، ولي ناکس نيست * به سلامتي اوني که باخت تا رفيقش برنده باشه * به
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 11:25
ALI SHABAN
ALI SHABAN
پاپ ها در بخش جنبی روی صحنه می روند؛***اجرای خواجه امیری، بنیامین، گروه آریان،محسن یگانه، بهنام صفوی و مازیار فلاحی در جشنواره فجر .:: دیدگاه رو بخونید ::.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 05:16
+4
-1
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
‫میگن خدا هر کی رو دوست داره بیشتر امتحان میکنه ... اینطوری که من حساب میکنم خدا عاشقمه..‬
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 01:05
+3
حمید
حمید
امشب كه به ياد من نيستي بگذار برايت ترانه اي بخوانم از آدمكي برفي كه در حسرت تو آب شد وتو چشمهاي خيسش را به آستين پيراهنت دوختي!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/6 - 00:32
+5
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
رفتم بانک به خانومه میگم یه فیشه برداشت از حساب میخوام، میگه میخوای پول بگیری؟؟؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ میخوام بهت شماره بدم کاغذ جلو دستم نبود!!!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 23:59
+2
امید
امید
یه عکس زیبا از محسن چاوشی...
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 23:24
+5
zahra
zahra
همه میگویند 13 عددی نحس است.اما من میگویم عامل نحسی 1 و 3 هستند نه 13! عشقهای امروزی يا 1 طرفه اند يا 3 طرفه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 23:04
+8
payam
payam
بهترین ها را نباید دید و حتی لمس کرد باید انهارا میان قلب خود احساس کرد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 22:46
+6
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
آهای حسود، دیگه نمی خوام کور بشی!!!گناه داری..... از خدا می خوام دو تا چشم اضافه بهِت بده که بیشتر بسوزززززی......‬
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 18:02
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ