یافتن پست: #حس

مهسا
مهسا
حرف های منطقی , وحشتناک هستند حرف های احساسی، دلنشین ! در آخر منطــــــقی ها برنده هستند ..
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 00:09
+2
gamer
gamer
وقتی بارون میاد خدا بهتر حس میشه ، چون بارون یعنی نقطه چین تا خدا
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 23:14
+1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
اگه یه روز تو خیابون از کنار یه گنجشک رد شدی و نپرید فکر نکن که ازت نتر سیده بدون که اون هم ادم حسابت نکرده پـَـــ نــه پـَـــ اتقدر از دیدنت خوشحال شده که زبون بسته نمیدونه چی کار کنه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 22:04
+2
مهسا
مهسا
بدبختی این حسن را دارد که دوستان حقیقی را به ما می شناساند
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 21:36
+2
مهسا
مهسا
اگر در دنیا، خودت را مهمان حساب کنی و خداوند مهربان را میزبان، همه غصه ها می روند. چون هزار غصه به دل میزبان است که دل مهمان از یکی از آنها خبر ندارد.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 21:25
+4
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
اگه یه روز تو خیابون از کنار یه گنجشک رد شدی و نپرید فکر نکن که ازت نتر سیده بدون که اون هم ادم حسابت نکرده پـَـــ نــه پـَـــ اتقدر از دیدنت خوشحال شده که زبون بسته نمیدونه چی کار کنه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 20:45
+2
مهسا
مهسا
یادتان باشد که زمان شما محدود است، پس زمانتان را با زندگی کردن تو زندگی بقیه هدر ندهید. هیچ وقت توی دام غم و غصه نیافتید و هیچ وقت نگذارید که هیاهوی بقیه صدای درونی شما را خاموش کند. و از همه مهمتر این که شجاعت این را داشته باشید که از احساس قلبی تان و ایمانتان پیروی کنید
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 20:40
+2
ronak
ronak
مدارک لازم جهت خرید بلیط هواپیمایی ایران 1- امضای تاییدیه منطقه جغرافیایی برخورد با زمین 2- تلفن اضطراری جهت اعلام سقوط به ترتیب اولویت 3- کپی وصیت نامه به همراه رضایت نامه امضا شده 4- فیش بانکی مربوط به غسل میت با آب غیر یارانه ای 5- فیش بانکی هزینه امتحان شفاهی شهادتین 6- مبلغ 200 هزار تومان بابت قطع درختان محل سقوط به حساب شهرداری 7- فیش بانکی به مبلغ 50 هزار تومان عوارض خروج از جهان هستی 8- فیش بانکی به مبلغ 20 هزار تومان بابت تسلیت از رسانه ملی شهادت را با ما تجربه كنید
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 19:56
+1
ronak
ronak
بازم برف زمستونه ، همش یاد تو میمونه تو اوج تلخی یادت ، همش برفه که میمونه نه دلتنگ خودت باشم ، نه اینکه بودنت خوبه همون رویای خوبیته ، خیاله خاطرست خوبه یه سوز مبهمی هستو ، دلم حسش رو میدونه نمیخوام باشی اما غم ، همیشه هست و میمونه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 19:55
+3
امیرحسین
امیرحسین
کنترل نا محسوس..
دیدگاه  •   •   •  1390/10/24 - 18:54
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ