یافتن پست: #حس

مهسا
مهسا
اگه يه روز حس كردي تو يه زمان عاشق دو نفري ؛ دومی را انتخاب کن چون اگه واقعا عاشق اولي بودي ، به عشق دومي گرفتار نميشدي.....
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 02:53
+4
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
تو توالت خونمون یه خوش بو کننده با رایحه قهوه گذاشتیم میگه میخواید بوی بد نیاد؟پـَـــ نــه پـَـــ میخوایم احساس کنی داری وسط کافی شاپ جیش میکنی تو زیر سیگاری
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 02:23
+2
gamer
gamer
شب همگي خوش بچه ها
6 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 01:41
+1
ALI SHABAN
ALI SHABAN
اراده یک احساس نیست بلکه شامل احساس های متعدد است و نمی توان آن را از اندیشه جدا کرد. در عین حال اراده یک شور است و کسی که اراده می کند به اشتباه اراده را با عمل یکی در نظر می گیرد . فردریش نیچه
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 01:22
+3
mina_z
mina_z
رسیدیم پشت در خونه ، کلید نداشتم به داداشم میگم کلیدتو بده، میگه میخوای درو باز کنی؟ میگم پَـــ نَ پـَــــ میخوام بدمش به حسین تهی از معطلی درش بیارم….
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 01:11
+5
مهسا
مهسا
اگر روزی احساس کردی که تنها ترین آدم روی زمینی بدان که خداوند همه را از زندگیت بیرون کرده تا فقط خودت باشی و خودش.{-26-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 23:13
+4
مهسا
مهسا
گاهی پروانه ها هم اشتباه عاشق میشوند به جای شمع, گرد چراغ های بی احساس خیابان ها می گردند...!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 22:41
+2
امیرحسین
امیرحسین
با لوازم ارايش تفاوت را در دختران احساس كنيد..........{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 21:31
+2
مهسا
مهسا
یادمان باشد همیشه ذره ای حقیقت پشت هر "فقط یک شوخی بود" کمی کنجکاوی پشت "همینجوری پرسیدم" قدری احساس پشت "اصلا به من چه" مقداری خرد پشت "چه میدانم" و اندکی درد پشت "اشکالی نداره" وجود دارد...!!
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:30
+3
elahe
elahe
هنگام دیدن چشمانت.... بعد از مرگم گرمای دستانم را حس نخواهی کرد دستانی که روز وشب رو به آسمان برای لبخندت دعا می کردند بعد از مرگم صدایم را نخواهی شنید.... صدایی که گرچه از غم پر بود اما شنیده می شد
دیدگاه  •   •   •  1390/10/25 - 20:10
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ