یافتن پست: #حس

sasan pool
sasan pool
نمي رنجم اگر باور نداري عشق نابم را که عاشق از عیار افتاده در این عصر عیاری صدایی از صدای عشق خوش تر نیست حافظ گفت اگر چه بر صدایش زخم ها زد تیغ تاتاری اینجا برای از تو نوشتن هوا کم است دنیا برای از تو نوشتن مرا کم است اکسیر من نه اینکه مرا شعر تازه نیست من از تو می نویسم و این کیمیا کم است سرشارم از خیال و لی این کفاف نیست در شعر من حقیقت یک ماجرا کم است تا این غزل شبیه غزل های من شود چیزی شبیه عطر حضور شما کم است گاهی تو را کنار خود احساس میکنم اما چقدر دلخوشی خواب ها کم است خون هر آن غزل که نگفتم به پای توست آیا هنوز آمدنت را بهار کم است.{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}{-31-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 17:57
-1
zahra
zahra
تو تاکسی تنها نشستم میخوام کرایه حساب کنم طرف میگه 1 نفر؟! میگم پـَـَـ نــه پـَـَــــ 2 نفر حساب کن خورزوخان هم هست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 17:06
+5
-1
rAmin
rAmin
شعر طنز شاعر زن میگه : به نام خدایی که زن آفرید حکیمانه امثال ِ من آفرید خدایی که اول تو را از گل و بعداً مرا از خشت آفرید! برای من انواع گیسو و موی برای تو قدری چمن آفرید! مرا شکل طاووس کرد و تو را شبیه بز و کرگدن آفرید! به نام خدایی که اعجاز کرد مرا مثل آهو ختن آفرید تو را روز اول به همراه من رها در بهشت عدن آفرید ولی بعداً آمد و از روی لطف مرا بی کس و بی وطن آفرید خدایی که زیر سبیل شما بلندگو به جای دهن آفرید! وزیر و وکیل و رئیس ات نمود مرا خانه داری خفن! آفرید برای تو یک عالمه کِیْسِ خوب شراره، پری، نسترن آفرید برای من اما فقط یک نفر براد پیت من را حَسَنْ آفرید! برایم لباس عروسی کشید و عمری مرا در کفن آفرید پاسخ شاعر مرد: به ‌نام خداوند مردآفرین که بر حسن صنعش هزار آفرین خدایی که از گِل مرا خلق کرد چنین عاقل و بالغ و نازنین خدایی که مردی چو من آفرید و شد نام وی احسن‌الخالقین پس از آفرینش به من هدیه داد مکانی درون بهشت برین خدایی که از بس مرا خوب ساخت ندارم نیازی به لاک، همچنین رژ و ریمل و خط چشم و کرم ت{-20-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 15:42
+3
ALI SHABAN
ALI SHABAN
انسان بودن یعنی این که وقتی با کسی مشتاقانه کوهی رو بالا رفتی اما رو قله حس کردی که ازش بی نیاز شدی یادت نره که اون پایین چقدر بهش نیاز داشتی
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 14:22
+2
مهسا
مهسا
دهقان فداکار پیرشده! چوپان دروغگوعزیز شده! شنگول و منگول خودشون یه پاگرگ شدن! کوکب حوصله مهمون نداره! کبرا تصمیم گرفته دماغشوعمل کنه! روباه و کلاغ دستشون تویه کاسست! حسنک گوسفندارو ول کرده تویه شرکت آبدارچی شده! آرش کمانگیر معتاد شده! شیرین،خسرو و فرهادو پیچونده با دوست پسرش رفته اسکی! رستم اسبشو فروخته یه موتور خریده و بااسفندیار میرن کیف قاپی! واقعا چی به سر ایران و ایرانی اومده؟{-57-}{-57-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:39
+4
ALI SHABAN
ALI SHABAN
.::دیدگاه رو بخونید::.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:07
+3
مهسا
مهسا
حــرفــی نیست ... فقــط مـی نــویسـم ... رفـت ... حســی کــه تــو را دوست میـداشـت..
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 04:03
+4
مهسا
مهسا
من نه عاشق هستم و نه محتاج نگاهی که بلغزد بر من ، من هستم و یک حس غریب که به صد عشق و هوس می ارزد ، من نه عاشقم و نه دلداده به گیسوی بلند و نه آلوده به افکار پلید ، من به دنبال نگاهی هستم که مرا از پس دیوانگی میفهمد{-2-}مهسا افشار{-2-}
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 03:55
+4
امیرحسین
امیرحسین
حرکت عقربه های ساعت را احساس نمی کردم.. از وقتی تو رفتی .. صدای تیک تیک ساعت را.. در خواب نیز می شنوم..
دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 03:50
+4
ALI SHABAN
ALI SHABAN
كسی‌ كه‌ تو را دوست‌ دارد، از تو انتقاد می‌كند و كسی‌ كه‌ با تو دشمنی‌ دارد، از تو تعريف‌ و تمجيد می‌كند. :::::::امام حسین ع
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/26 - 03:04
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ