ﻃﺮﻑ ﺍﻭﻣﺪﻩ ﺍﺳﺘﺎﺗﻮﺱ ﻧﻮﺷﺘﻪ : " ﻟﻌﻨﺘﯿﺎ !.. ﻓﯿﺲ ﺑﻮﮐﻮ
ﺑﺴﺘــــﻦ |:
ﺑﻌﺪ ﮐﻠﯽ ﻣﻠﺖ ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺭ ﺻﺤﻨﻪ ﺍﻭﻣﺪﻥ ﺯﯾﺮﺵ ﮐﺎﻣﻨﺖ
ﮔﺬﺍﺷﺘﻦ ﮐﻪ:
+ ﻭﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﺍﯼ ﻧﮕﻮﻭﻭﻭﻭ !!
+ ﺗﻮﺭﻭ ﺧﺪﺍ ﺭﺍﺱ ﻣﯿﮕﯽ؟؟
+ ﺣﺎﻻ ﺑﺎﯾﺪ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﮐﻨﯿﻢ؟؟؟!
+ ﻧــــــــــــﻪ ! ﻣﻦ ﺑﺪﻭﻥ ﻓﯿﺴﺒﻮﮎ ﻣﯽ ﻣﯿﺮﻡ!
+ ﻓﮏ ﮐﻨﻢ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﻣﻠﯽ ﺷﺪ، ﺭﻓﺖ |:
+ ﻣﻮﻗﺖ ﺑﺴﺘﻦ ﯾﺎ ﺩﺍﺋﻤﯽ؟؟
+ﻣﯿﺸﻪ ﻟﯿﻨﮏ ﺧﺒﺮﺷﻮ ﺑﺬﺍﺭﯼ ﺍﯾﻨﺠﺎ؟؟؟
ﻓﻚ ﻛﻨﻢ ﻭﻗﺘﻲ ﺑﺴﺘﻦ ﺍﻳﻨﺎ ﺗﻮﺵ ﮔﻴﺮ ﻛﺮﺩﻥ ((((((((((
من به ایرانی بودنم با وجود شما افتخار میکنم
1392/04/16 - 11:33سلام سامان جان : این خبر چند روزی هست که بر روی بی بی سی فارسی است و تعجب من در این است که چرا هیچ واکنشی از طرف ........... دیده نمیشود این درحالی است که وقتی یک دارویی کشف میشود تمام دنیا پوشش خبری دارد ولی چنین اقدامی مسکوت می ماند ؟؟؟؟ آیا حقیقتا باید همواره به دنبال یک نام غربی باشیم تا به عنوان کاشف یا دانشمند از آن یاد کنیم ؟؟؟؟ وقت آن نرسیده قدرت و هوش ایرانی را باور کنیم ؟؟؟
1392/04/16 - 11:35 ( لايک توسط 1 کاربر )من باورش دارم امید وارم پرچم کشورمان در هم جای دنیا بر فراز قله باشد
1392/04/16 - 11:38با توجه به کاری که انجام شد و بر مبنای ادعاهای قبلی غرب و اروپا مبنی بر برتری در پزشکی دنیا اکنون چه قبول کند چه نکنند ایران بر بام پزشکی جهان قرار گرفت : درود به مردم سرزمین پارسی :




1392/04/16 - 11:41 ( لايک توسط 1 کاربر )بین دوستانتان لطفا پخش کنید اجازه بدید دنیا صدای ما رو بشنوه : شعار ما این بود : ما میتوانیم چون خداوند ما خداوند توانایی است .....




1392/04/16 - 11:42 ( لايک توسط 3 کاربر )