یافتن پست: #خوب

mohsen
mohsen
دیدار دو تیم استقلال و مس کرمان از ساعت ۱۶:۴۰ در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از دو هزار تماشاگر آغاز شد و با نتیجه یک بر صفر به سود مس کرمان به پایان رسید. در دقیقه 86 ضربه محسن خلیلی به تیر دروازه استقلال خورد و در برگشت احمد حسن‌زاده برای مس گلزنی کرد تا بلاژویچ که پس از 10 سال به ورزشگاه آزادی آمده بود برد شیرینی را کسب کند. استقلال در نیمه دوم بازی تهاجمی به نمایش گذاشت و چند فرصت گلزنی را از دست داد. مس کرمان هم یکی دو فرصت خوب گلزنی داشت. محمود رفیعی داور مسابقه به آرش برهانی، مجتبی جباری و ساموئل از استقلال و مصطفی سیفی از مس کرمان کارت زرد نشان داد. استقلال با این شکست همچنان ۴۰ امتیازی ماند و مس کرمان که پیش از این بازی در رده هفدهم بود 22 امتیازی شد. ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظرِی، میثم حسینی، علی حمودی، کیانوش رحمتی، مجتبی جباری، آرش برهانی( از دقیقه ۵۸ خسرو حیدری)، محسن یوسفی( از دقیقه ۶۱ میلاد میداودی)، گوران یرکوویچ، جی‌لوید ساموئل سرمربی: پرویز مظلومی ترکیب مس کرمان: ارشاد یوسفی، وحید اسماعیل بیگی، فرهاد سالاری، سپهر حیدری، شجاع خلیل‌زاده، ق
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 14:05
+4
ronak
ronak
همه مرده اند... دوستی می گفت خیلی سال پیش که دانشجو بودم، بعضی از اساتید عادت به حضور و غیاب داشتند تعدادی هم برای محکم کاری دو بار این کار را انجام میدادند، ابتدا و انتهای کلاس ، که مجبور باشی تمام ساعت را سر کلاس بنشینی. هم رشته ای داشتم که شیفته ی یکی از دختران هم دوره اش بود. هر وقت این خانم سر کلاس حاضربود، حتی اگر نصف کلاس غایب بودند، جناب مجنون می گفت: استاد همه حاضرند! و بالعکس، اگر تنها غایب کلاس این خانم بود و بس، می گفت: استاد امروز همه غایبند، هیچ کس نیامده! در اواخر دوران تحصیل ازدواج کردند و دورادور می شنیدم که بسیار خوب و خوش هستند. امروز خبردار شدم که آگهی ترحیم بانو را با این مضمون چاپ کرده است: هیچ کس زنده نیست ... همه مردند
دیدگاه  •   •   •  1390/11/5 - 00:40
+6
zahra
zahra
شوهر برگزیده ی جهان
13 دیدگاه  •   •   •  1390/11/4 - 21:48
+10
عسل ایرانی
عسل ایرانی
خلاقیت به این میگن :)
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/4 - 21:14
+13
ali rad
ali rad
زندگی بافتن یک قالیست نه همان نقش و نگاری که خودت می خواهی نقشه را اوست که تعیین کرده تو در این بین فقط می بافی نقشه را خوب ببین نکند آخر کار … … قالی زندگیت را نخرند
دیدگاه  •   •   •  1390/11/4 - 21:08
+4
عسل ایرانی
عسل ایرانی
اگه پسرا 1000 راه برا دروغ گفتن دارن :) . . . . . . . . . . . . . دخترا 1001 راه برا مچ گرفتن دارن ....:
3 دیدگاه  •   •   •  1390/11/4 - 02:27
+8
-1
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
من : سلام علی خوبی ؟ علی : سلام ،شما ؟ من : آرمینم . علی : اٍ آرمین تویی ؟ من : پـَـــ نــه پـَـــ راهنمای ۴۷۳ ، بفـرمائید!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/3 - 20:15
+2
حمید
حمید
به زندگى بخند . . بخند . . بخند . . خوب بسه ديگه نيشات و ببند !
دیدگاه  •   •   •  1390/11/3 - 18:59
sasan pool
sasan pool
سلام حضرات آیات خوب هستین.دیگه ترم من تموم شد.از 11 واحد درسی که من داشتم 3 واحد حذف کردم 3 واحد میفتم.و 5 واحد هم پاس کردم.در مجموع شد 73 واحد.تا ترم 12 وقت زیاد غمی نیست.به پایان آمد این ترم هم /حکایت همچنان باقی است.
دیدگاه  •   •   •  1390/11/3 - 11:06
aB'Bas S
aB'Bas S
یه روز تو یه تیمارستان … دکتره می خواست از بیماراش تست بگیره یه عکس ماشین میزاره جلوی همه میگه هرکی این ماشین رو هول داد روشن کرد میره خونه اش همه رفتن هول بدن که برن خونه به جز یک نفر ! دکتره خوشحال شد با خودش گفت این پس خوب شده … بهش گفت ببینم تو چرا ماشین رو هل نمیدی ؟! گفت اینا خنگن سویچ دست منه !!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/3 - 11:04

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ