یافتن پست: #خوب

aB'Bas S
aB'Bas S
سلام صبح بخیر... الهی...دلی ارزانی دار که تسکین دردی گردد... ♥♥هرکی امروز تولدشه تولدش مبارک...♥♥ ♥♥یاد همه درگذشتگان این روز گرامی♥♥ ♥♥هرکی مسافره راهش بی خطر...♥♥ ♥♥آرزوی شفای عاجل برای همه مریضا♥♥ ♥♥ایشالله دانشجوا و دانش آموزا از فصل امتحانات سربلند بیرون بیان♥♥ ♥♥ لبتون خندون و دلتون پر آرامش...ایشالله یه خبر خوب بهتون برسه♥♥
دیدگاه  •   •   •  1390/11/3 - 10:40
عسل ایرانی
عسل ایرانی
اين هم از تاثيرات" فارسي1":::::: کودک 5 ساله ي يکي از دوستاي خوانوادگيمون از مامانش پرسيده : مامان خواهش مي کنم به من راستش رو بگو .... پدر واقعيه من کيه ؟?! واقا که...
2 دیدگاه  •   •   •  1390/11/3 - 01:05
+6
yasaman
yasaman
يه روز يه دكتره سه تا ديوونه روميبره تو اتاقش تست كنه ببينه خوب شدن يا نه بهشون ميگه فكركنيد سيب زميني هستيد داريد سرخ ميشيداولي ودومي شروع ميكنن به پريدن دكتره ميگه چي كار ميكنيد ديوونه ها ميگن خوب داريم جيليز ويليز ميكنيم سومي آروم ميشينه دكتره ميگه خوب حتما خوب شده ازش ميپرسه چي كار ميكني ميگه من چسبيدم به ماهي تابه
دیدگاه  •   •   •  1390/11/2 - 15:57
+6
yasaman
yasaman
1 بار يك نفر ادعاي پيامبري ميكنه بهش ميگن خوب اسم كتابت چيه ميگه كتاب ندارم جزوه ميدم بنويسيد
دیدگاه  •   •   •  1390/11/2 - 15:54
+4
gha3m
gha3m
در زندگی فهمیده ام که : اغلب مردم با چنان عجله و شتابی به سوی داشتن یک زندگی خوب حرکت می کنند که از کنار آن رد می شوند ..!!
دیدگاه  •   •   •  1390/11/2 - 15:46
+3
gha3m
gha3m
زن در حالي که در آينه نگاه ميکنه به شوهرش ميگه: من جديدا خيلي وحشتناک، چاق و زشت به نظر ميرسم.. لطفا يه چيز خوب به من بگو شوهر: بيناييت فوق العادست عزيزم!!! .
دیدگاه  •   •   •  1390/11/2 - 10:41
aB'Bas S
aB'Bas S
طریقه جدید لایک گرفتن اکــثر پیج ها : _____________________________ 1- هرکی مامانشو دوست داره لایک کنه 2- هر کی باباش رو دوست داره لایک کنه 3- ارواح خاک پدرت لایک کن ... ... 4- لایک جهت کمک به بیمار سرطانی 5- هر کی با دوست دخترش قهره لایک کنه 6- هر کی بچگیا سرپا جیش کرده لایک کنه 7- هرکی تو 6 ماه اخیر دستشو کرده تو دماغش لایک کنه 8- ايشالا يه زن خوب پيدا كني لايك كن 9- هر كي مدرسه رفته لايك كنه 10- سلامتي پدري كه صبحا از خواب پا ميشه لايك كنيد 11- با معرفتاش لایک کنن 12- مي ميري لايك كني؟ بزن لايكـــــو
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 23:23
+1
ronak
ronak
دیگه به نبودت عادت کرده بودم خو دمو با خیالت راحت کرده بودم دو باره زد به سرم شعر دلتنگی بگم برای دل خو دم شعر غریبی رو بگم گو نمو تر بکنم شوق اشکا مو ببینم او مدی دلتنگی ها همه رفتن شوق وصال و جا گذاشتن تا او مدم با آغوشت جون بگیرم خیال تازه ای رو پیش چشمای تو دیدم دوباره نوا زشو دوست داشتنو عاشقی سر کار گذاشتن دل تو شب ها ی بی قراری دو باره لحظه ناب رسیدن دو باره تشنه ی شوق بو سیدین چه خیال ساده و خوبی پیش چشما ی تو بودن و دل فریبی
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 23:07
+5
ronak
ronak
باید فراموشت کنم چندیست تمرین می کنم من می توانم ! می شود ! آرام تلقین می کنم حالم ، نه ، اصلا خوب نیست .... تا بعد، بهتر می شود .... فکری برای این دلِ آرام غمگین می کنم من می پذیرم رفته ای و بر نمی گردی همین ! خود را برای درک این ، صد بار تحسین می کنم کم کم ز یادم می روی این روزگار و رسم اوست ! این جمله را با تلخی اش ، صد بار تضمین میکنم
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 23:03
+3
sasan pool
sasan pool
سلام حضرات آیات.خوب هستین؟دیدی نزدیک بود من و گروگان بگیر .نزدیک بود یک دانشمند عمران پر پر بشه.برای من یک ایمیل آمد نوشته بود شما 1 میلیون 850 هزار دلار برنده شدین .برای یک بابای دیگه هم فرستادن البته مال ایران نبود .من و تو گفت طرف فرمشو پر کرد بعد فرستاد طرف جواب داد بیا آفریقای جنوبی پول تو بگیر.طرف هم با خانواده اش رفت.حالا گرو گان گرفتنشون گفتن 10 میلیون دلار بدین.من و اگه می گرفتن.چند میلیون دلار می خواستن؟من هم که دانشمند عمران هستم.کم الکی که نیست.=))=))=)):)):)):))
دیدگاه  •   •   •  1390/11/1 - 19:58
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ