یافتن پست: #خوب

امیرحسین
امیرحسین
گوجه اونقد گرون شده که چند وقتیه تو سالادمون موز خورد مبکنیم =))
1 دیدگاه  •   •   •  1390/10/30 - 00:35
+4
sasan pool
sasan pool
سلام گرم من به شما دوستان.خوب هستین؟من که حسابی خسته شدم از صبح همش درگیر بودم.چه خبرا؟خوشین؟{-49-}{-35-}{-23-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/10/30 - 00:17
+2
zahra
zahra
[!] تو کلیسا نشسته بوده، یهو می‌بینه یه دختر خیلی میزون میاد تو. میدوه میره پشتِ یه مجسمه قایم میشه. دختره میاد میشینه جلوی محراب و میگه: ای خدا! تو به من همه چی دادی، پول دادی، قیافه دادی، خانواده خوب دادی...فقط ازت یه چیز دیگه میخوام..اونم یه شوهر خوبه ...یا حضرت مسیح‌! خودت کمکم کن! [!] از پشت مجسمه میاد بیرون میگه: عیسی هل نده!‌ خودم میرم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/30 - 00:16
+5
-1
mitra
mitra
نمی توان برگشت و آغاز خوبی داشت، اما می توان شروع کرد و پایان خوبی داشت
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 20:39
+7
پاراگلایدر
پاراگلایدر
حس می کنم شبکه های اجتماعی دارد یک تعریف جدید از زندگی ارائه می دهد. زندگی اجتماعی به صورت گزینشی و نمایشی. دوستی ها را تعریف می کند ولی پایدار تر نه. آدمهایی که در یک شبکه اجتماعی با هم دوستند لزوما همدیگر را دوست ندارند. گاهی حتی با خواندن از یکدیگر از هم دلخور و یا متوقع تر می شوند شبکه های اجتماعی مثل رمانهای پرفروش عامه پسندند؛ برای شروع خواندن خوبند ولی تو را سطحی و ظاهر بین و حسود می کنند. رابطه های انسانی را جوری تعریف می کنند که بی عمق و پرتعداد می شود.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 02:33
+5
پاراگلایدر
پاراگلایدر
این روزها حداقل تعداد دوستان هر کسی در شبکه های اجتماعی ، ١٠٠ تا ٢٠٠ نفر است. سن و سال دارها می پرسند: یعنی تو واقعا اینهمه دوست داری؟! و من از حرفشان متعجب می شوم. خب همه آدمها مدرسه رفته اند،‌ دانشگاه رفته اند، سر کار رفته اند هر کدام از این زمانها و مکانها موقعیتهای جدید برایشان به وجود آورده تا آدمهای جدید را بشناسند. فرق امروز این است که دنیای ارتباطات این آدمها را که همیشه در زندگی هم ظاهر و غایب می شده اند به هم وصل کرده است. دیگر دوستی دوست دیگرش را گم نمی کند. آدمها از هم خبر دارند. می دانند فلانی خوب است. یک گوشه دنیاست و چه کار می کند. آدمها در شبکه های اجتماعی به علت علایق مشترکشان به هم ربط پیدا می کنند و لابد به هم کمک می کنند.که واقعا هم می کنند.
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 02:32
+5
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
داریم با داداشم تخته نرد بازی میکنیم.داداشم جفت شیش آورده.میگم:ماشاالله... میگه:به شانسم خوب من؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ به شانس گند خودم که تاحالا یه جفت شیش هم نیاوردم
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 01:00
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
بهش میگم میشه پست تکراری ندی؟ میگه: خیلی عصبانی میشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ خیلی ذوق زده میشم دکتر گفته هیجان واست خوب نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:36
محسن رضایی ناظمی
محسن رضایی ناظمی
این منم از سر جلسه ی امتحان بلند شدم همه چیز عادیه هیچ چیز غیر طبیعی نمیبینید...فکر کنم امتحانمو خوب دادم... پـَـــ نــه پـَـــ (پوشک دانش آموزان ایزی لایف مخصوص امتحانات)
دیدگاه  •   •   •  1390/10/29 - 00:32
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ