یافتن پست: #دست

be to che???!!
be to che???!!
زندگي مثل بازي حكمه مهم نيست دستت چي باشه مهم اينه كه رفيقت كي باشه.......
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 14:46
+6
*elnaz* *
*elnaz* *
ساقیه بی دست دستم را بگیر.........دستم را بگیر..........
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 14:36
+2
be to che???!!
be to che???!!
قتي ديوانه وار دل تنگي هايم را پاره پاره ميكنم

وقتي حتي براي گريه كردن مجال نيست

وغرق در اشك هاي بي يايان  بي تو بودن مي شوم

وقتي آن كسي كه تمام مدت آرامش خاطرت بود دلش ميشكند

و كسي نيست كه آرامش را هديه به ذهن پريشانش كند

و ميان تمام اين شبهاي بي انتها

تنها تو هستي كه گاه گاهي بغض هايم را ميان كاغذ نقش مي زني

مي بيني باران مي بارد

و دلم تنگ شده براي بي بهانه خنديدن

دلم تنگ شده براي دستاني كه بوسيدنشان سرآغاز محبتي بي كران است

مي بيني؟

نفس به نفس لا به لاي نوشته هايم طلايي شدي

احساسم را ميان كلماتم مي بيني؟

چه ساده احساسم را ميان حروف بي جان عاشقانه هايم نوشتم

تنها براي اينكه اسم تو را تكرار كنم

كه تا شايد اين فاصله اي كه ميان من و تو است از ميان برود

اما نشد !!

من خودم را ، تمام عشقم را ، لا به لاي حروف  نوشتم

قلبم را

همه هستيم را

و همه احساسم ، لابه لاي اين واژه ها ، چه غريبانه جان دادند

چه بي شوق اين روزها مي گذرد و من هنوز مي نويسم

اما من هنوز كلمات را به مهماني عشق مي برم

ديگر واژه تحمل بي معناست

من ديگر توان نداشتن تو را ندارم

بي تو مي ميرم

خواهش مي كنم بمان و در قلبم ، در خاطراتم زندگي كن

تا يك عاشقانه آرام بسازيم ،

من و تو

تو ، تمام شب گريه هايم را پايان مي دهي

من ، باز هم فصل دوست داشتنت را مي خوانم

و تقديم مي كنم تمام اين دلنوشته هاي خيس را به تو

اين روزها بيش از هميشه بارانيم

و تو نيستي و من با خيالت چه صادقانه با تو بودن را حس ميكنم

حس بودنت شبها مرا در اغوش مي كشد و پر از آرامش مي شوم

 آرامشي كه هديه توست

خدايا فرشته زميني ات را در پناه آن مهرباني بي انتهايت حفظ كن
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 14:19
+6
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥

در گذر از جاده زندگی آموختم
کسانی را که بیشتر دوست میداری
زودتر از دست می دهی...

آلبرکامو
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 14:00
+6
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
`☆¯`•.¸☆•.¸ƸӜƷAsiyE ☆¯`•.¸☆
در CARLO
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 13:36
+5
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani
Prof.Dr.Abdolreza Sh.Farahani

به دست آوردن آنچه را که ما آرزو داریم موفقیت است .
اما چیزی را که برای به دست آوردن آن تلاش نمی کنیم خوشبختی است

دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 13:07
+6
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
تمام برگ های دفترم تمام شد
قلمم به پایان رسید
دستم سست شد
چه سر مشقی دادی به من
هنوزم می نویسم:
دل دادن خطاست...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 12:59
+4
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


خدا در مکان های دو از انتظار ؛ به دست افرادی دور از انتظار ؛ و در مواقعی تصور ناپذیر ؛ معجزات خود را به انجام می رساند ... برای آن مهربان ِ توانا ، غیرممکن وجود ندارد !... همیشه ، همیشه و همیشه امیدی هست ...


دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 12:25
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi


دانه دانه رج به رج کلاف آرزوهایم را با میل خیال تو بافتم، سر کلاف به دست تو افتاد... چه کردی؟ شکافتی شان ؟!؟!؟!؟!


دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 12:13
+3
Mohammad Mahdi
Mohammad Mahdi
وقتی خدا از پشت دستهایش را روی چشمانم گذاشت از لای انگشتانش آنقدر محو دیدن دنیا شدم که فراموش کردم منتظر است نامش را صدا کنم ...
دیدگاه  •   •   •  1392/05/6 - 11:30
+1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ