M 0 R i c A R L0
چندوقت دیگه هـــم میبینیم مردم تلویزیونِ "42 ال ای دی گرفتن دستشون و تو خیابون راه میرن بعد که میپرسیم میفهمیم گوشی جدید گالکسی نوت سامسونگه .... !










