یافتن پست: #دست

♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دخـتــَر که باشی


میدونی اَوّلـیـن عِشق زنـدگیـتــ پــِدرتـه !


دختــَر که بـآشی


میدونی مُحکـَم تـَریـن پَنـآهگاه دنیــآ آغــوش گــَرم پـــِدرتـه !


دخـتــَر کـه بـآشی


میـدونـی مــَردانه تـَریـن دستی که مـیتونی تو دستـِـت بگیـری


و دیگـه اَز هیچی نَتــَرسی، دسـتای گَرم وَ مِهــرَبون پـــِدرتـه !


هَر کجای دنیـا هم بــاشی، چه بـاشه چـه نباشه ؛


قَویتریـن فِرشتــه ی نِگهبـان پـــِدرته ...


به سلامتی همشون ....


برا شادی روح باباهایی که دیگه نیستن هم یه صلــوات ... :)
1 دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 18:22
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
من بچه بودم آرزو داشتم مادر بزرگم بزاره
دستگیره چرخ خیاطیش رو یه دور بچرخونم !
یه همچین آدمی قانعی بودم من !
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 18:19
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
دست همیشه برای زدن نیست

کار دست همیشه مشت شدن نیست

دست که فقط برای این کار ها نیست

گاهی دست میبخشد

نوازش میکند ..... احساس را منتقل میکند

گاهی چشمها به سوی دست توست

دستت را دست کم نگیر
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 18:00
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در CARLO
می خواهی بازی کنی
بسم ا..
حرفی نیست.
تو
همان سربازی هستی
که در صفحه
شطرنج زندگی
با دست خود وزیرت ساختم
گویا یادت نیست

آزاد
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 16:34
+4
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آنروز که آفتابگردان ها یادشان رفت بگردند به سمت آفتاب
هنوز باد ساقه ی گندم های سبز را می خشکاند
آنروز که فریاد این سوی پنجره ماند و پیچید دور دستانم
و صدایم آنقدر کدر شد که هیچکس نفهمیدش
به دست های یخ زده ام نوید بهارت را داده ام و به انتظار دیدنت هزار سال مانده ام
آری من به انتظار آمدنت هزار سال مانده ام . . .
دیدگاه  •   •   •  1392/03/3 - 15:23
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
در اضطراب دست های پر...آرامش دستان خالی نیست ...خاموشی ویرانه ها زیباست..این را زنی در آب ها می خواند...
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 20:53
+3
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
شب از مهتاب سر میره تمام ماه تو آبه
شبیه عکس یه رویا تو خوابیدی جهان خوابه
زمین دور تو میچرخه زمان دست تو افتاده
تماشا کن سکوت تو عجب عمقی به شب داده!
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 20:34
+4
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
در CARLO
اینایی که تا یه چیزی میگی
کنترل خودشونو از دست میدن و عصبی میشن..
اینایی که چند ساعت میمونن تو اتاقشونو در نمیان ..
اینایی که همش خوابن..
همونا که حوصله حرف زدن با هیشکیو ندارن..
همونایی که قرارشونو با دوستاشون کنسل میکنن و میمونن خونه..
اینایی که از صب که پا میشن تا آخر شب با همه دعواشون میشه
اینا از توو داغونن...
خواهشا اذیتشون نکنید...
داره جون میکنه بلکه حالش خوب بشه! :|
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 19:36
+9
...::: M.E.H.D.I  :::...
...::: M.E.H.D.I :::...
در CARLO
کی گفته زمان طلاست؟
من مزه مزه اش کردم... زمان عين الکله...
ثانيه ثانيه ميسوزونه ميره تو عمق وجودت... مست مست که شدی,
چشاتو باز ميکنی ميبينی عمرت گذشته

و تو موندی و خماری از دست رفتن يک عمر
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 19:29
+17
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
از دستشویی میای بیرون یه دست به موهات میکشی ، طوری قشنگ میشه که انگار از سالن مد تو پاریس اومدی بیرون . . . !
.
.
.
.
حالا یه جای خیلی مهم دعوت داری میری بهترین آرایشگاه شهر ، وقتی موهاتو میبینی انگار از مخلوط کن سه کاره اومده بیرون..
دیدگاه  •   •   •  1392/03/2 - 18:48
+3

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ