یافتن پست: #دست

مهسا
مهسا
از زندگی لذت ببرید!! تنها یک دسته از مردم هستن که هیچ مشکلی ندارند!! آنها که در گورستان خوابیده انــــــد...!!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:48
+6
امید
امید
عشق یعنی غوطه خوردن بین موج
عشق یعنی رد شدن از مرز اوج
عشق یعنیاز سپیده تا سحر
عشق یعنی پا نهادن در خطر
عشق یعنی لحظه دیدار یار
عشق یعنی دست دردست نگار
عشق یعنی عقل شد مدهوش تو
عشق یعنی مست در آغوش تو
عشق یعنی لحظه های بیقرار
عشق یعنی صبر ، یعنی انتظار
عشق یعنی اشتیاق و اضطراب
عشق یعنی دلهره ، یعنیشتاب
عشق یعنی اشك ، یعنی عاطفه
عشق یعنی یادگاری خاطره
عشق یعنی لایق معشوقشدن
عشق یعنی با خدا همدم شدن
عشق یعنی جام لبریز از شراب
عشق یعنی تشنگی ، یعنیسراب
عشق یعنی خواستن ، له له زدن
عشق یعنی سوختن ، پر پر زدن
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:45
+4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
ماه محرم مداح اومده بود تو محله داشت سوسن خانم رو اجرا مي كرد :

حرم طلا ! امام حسين ! ميميرم برات ! مي خوام بيام دم حرمتون ! دست بزنم به ضريحتون !

شدم عاشق شمشيرتون ! مي خوام بيام در رکابتون !

حالا مي خوام بيام جنگ بکنم نگو نه نگو نميشه !

اين قلب من عاشقته عاشق ترم ميشه !

حالا جنگ ! خون ! کو اعظم ؟ بابا اسمش يزيده نه اعظم !

حالا يزيده ، وزيده ، خزيده ، پزيده !

هر چي باشه يزيد باشه !

يزيد خره يه دونه باشه !

کفشاي سياه پاشه !

ملت نمي دونستن بايد سينه بزنن يا قر بدن ؟!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:27
+5
-1
amirreza
amirreza
سیاستمدار آدم‌ها را به دو دسته تقسیم می‌کند: ابزار و دشمن. یعنی فقط یک طبقه را می‌شناسند و آن هم دشمن است. فریدریش ویلهلم نیچه
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:24
+2
مهسا
مهسا
بعضی وقتا آدما الماسی تو دست دارن... بعد چشمشون به یه گردو میفته دولا میشن تا گردو رو بردارن الماس میفته تو شیب زمین قل میخوره و تو عمق چاهی فرو میره... میدونی چی میمونه؟ یه آدم... یه دهن باز... یه گردوی توخالی... یه دنیا حسرت...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:22
+6
sepideh
sepideh
ایرانسل !
نوکرتم !
داداش !
به امام حسین من دوست ندارم تو مسابقه شما شرکت کنم!
به جون مامانم adsl دارم!
صبح به صبح، ساعت ٧ منو با اس ام اس فروش ویژه بیدار نکن.
شارژ جایزه بخوره تو سر عمت 100000تومان شارژ کنم 100تومن بدی!
موبایل بانک نمیخوام!
اینقدر واسه هر چی تبریک نگو!
نکن برادر من !
‌نکن پدر من !
نکن بي ........!
من تا حالا از شما پیشواز گرفتم؟
بابام گرفته؟
ننم گرفته؟؟؟؟کی گرفته؟؟
چی میخوای از جوووون ِ من اخه ؟
دس از سرم وردااااااااااااااااااااااااار :|
بی انصاف خط من که همراه اوله !!‬
9 دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:08
+8
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
خدايا... هرگز نگويمت دستم را بگير،عمريست گرفته ای پس مبادا رهايم كنی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 17:04
+9
peyman
peyman
آنجه را که دوست داري بدست آور وگرنه مجبور ميشوي آنجه را که دوست نداري تحمل کني . هميشه باور داشته باش که خدا تو را فراموش نمي کند حتي اگر تو او را فراموش کرده باشي
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 16:47
+7
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
از خانـــ ـه که می*آیـــ ـی

یک " دستمــــ ـال سفیـــ ـد "

" پاکتی سیگـــ ـار "

" گزیــــ ـده شعــ ـر فروغ "

و تحملـــ ـی طولانـــ ـی بیـــ ـاور

احتمـــ ـالِ گریستــنِـــــ ـ ـ ما بسیــــ ـار است ...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 16:34
+4
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
نوشتن زيباترين كاردنياست
وزيباتراز آن چشم توست كه آن را ميخواند
نوشتن يعني نگاه كردن در چشم كسي كه
دوستش داريم و من هنوز آنچه را در دست
دارم مينويسم،نه آنچه از دست دادم.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 16:14
+7

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ