یافتن پست: #دست

علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
به سلامتی کسانی که جسارت عاشقانه از دست دادن رو دارن نه حقارت به هر قیمت نگه داشتنو ...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 16:04
+7
hosein
hosein
هر جا دلت شكست خودت شكسته هاشو جمع كن تا هر كسي منت دست زخميشو به رخت نكشه......
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 15:59
+10
-1
saeed
saeed
به من چه بعد تو او می آید،اشکال از قواعد دستوریست
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 15:50
+5
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
همه لرزش دست و دلم از آن بود ، که عشق پناهی گردد ، پروازی ، نه گریزگاهی گردد .
(احمد شاملو)
6 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 15:42
+9
mah3a
mah3a
زندگي مثل بازي حکمه!!
مهم نيست که دست خوبي نداري مهم اينه که يار خوبي داشته باشي,
اينطوري شايد حتي بتوني بازي باخته رو ببري
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 14:15
+4
payam65
payam65
لرزش دستام رو پای کدوم زخم روزگار بذارم ...

خوشم به بودنت خدا ... حتی اگه هیچ صدایی از عرش ِ ت در نیاد ...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 13:27
zahra
zahra
بعضی وقتا کسی تو زندگیت هست که اصلا لازم نیست تو آغوشت بگیره فقط با نگاه گرمش... بدون حتی گرفتن دستات ....
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 12:50 توسط Mobile
+7
ALI SHABAN
ALI SHABAN
همچین زنی رو باید بغل کرد و بی دلیل بوسيد
حتی وقتی آرایش نداره
موهای دست و پاش یه کم در اومده
دو روز وقت نکرده ابروهاشو برداره
موهاشو برات براشینگ نکرده
پیژامه ت رو پوشیده
ولی خودشو گوله کرده تو تخت
تو جای خالیِ تو که هنوز گرمای تنتو داره
که سرشو فرو کرده تو بالشت
که بوی تنتو -نه ادکلنت- بوی تنتو با لذت
با هر نفسش بکشه توی ریه هاش
همچین زنی رو باید بغل کرد و تو بغل نگه داشت
و با همه شلختگی ظاهریش عاشقونه بوسش کرد
تا احساس امنیت کنه که مردش همه جوره دوسش داره
{-35-}{-35-}{-35-}به سلامتی همه خانم هایی که با وفا زندگی رو محکم میکنند.{-35-}{-35-}{-35-}
آخرین ویرایش توسط ART_MAN در [1391/01/16 - 12:50]
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 12:46
+10
امید
امید
جـبـرا ن خـلـیـل جـبـرا ن : شاید بتوانید دست و پای مرابه غل و زنجیر کشید و یا مرا به زندانی تاریک بیافکنید
ولی افکار مرا که آزاد است به اسارت در آورید.
جبران خلیل جبران
آخرین ویرایش توسط admin5 در [1391/01/15 - 23:30]
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 23:25
+6
d.m
d.m
بی حضورت بس که در پسکوچه های انزوا ماندم

عاقبت در زیر بار کوهی از اندوه، جا ماندم

بی حضورت بس که در پسکوچه های انزوا ماندم

عاقبت در زیر بار کوهی از اندوه، جا ماندم

بی صدا می خواستی دست و دل بی ادعایم را

دست و دل را برد با خود ناامیدی، بی صدا ماندم

بودنم شد سایه ی نابودی امن و امان، برگرد

بی صدا می خواستی دست و دل بی ادعایم را

دست و دل را برد با خود ناامیدی، بی صدا ماندم

بودنم شد سایه ی نابودی امن و امان،


برگرد
آخرین ویرایش توسط asemanabi در [1391/01/17 - 00:21]
دیدگاه  •   •   •  1391/01/15 - 23:11
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ