ramin
به سلامتیه دکتر شریعتی که هر چی جمله ی با حاله تو دنیا خودش گفت و رفت و واسه ما چیزی نذاشت هر مطلبی به ذهنم خطور میکنه میبینم قبل من دکتر این جمله رو گفتن
استاد فریدون [!]
در چشم من شمشیر در مشت
یعنی کسی را می توان کُشت!
nahid
اين شاخه نازك سرنوشت
تحمل وزن هر دوتايمان را نداشت!
بالاخره يك روز مي شكست!
شايد اين تنها دليل بود كه من
دست هايت را ول كردم و
از چشم هايت افتادم !!!
payam65
شبی در کنج میخانه گرفتم تیغ بر دستم
بگفتم یا کریم الله تو فکر کردی که من مستم
تو از مستی چه میدانی تو فرعون را خدا کردی
تو شیرین را ز فرهادش جدا کردی
سپس آمدی بر روی زمین خود را خدا کردی
چه می دانی در خراسانت چه آتیشی بپا کردی
خداوندا اگر روزی بشر گردی زحالم باخبر گردی
پشیمان شوی از کرده خویش که مرا انسان بپا کردی
علـــــــــــــــــی
هی غریبه !
رو کسی دست گذاشتی
که همه ی دنیامه !
بی وجدان ا
اینقدر راحت به او نگو عزیزم.....