یافتن پست: #دست

امید
امید
میسپارد
نام بیرنگ تو را،
بر کاغذ.
دست من حس تو را مینوشد
آنچنان محو فروریختنی،
که تن واژه به من می خندد.
که سپید کاغذ،
پر از خط خطی حس من است.
اندکی تاب بیار،
تا تو را رسم کنم.
تا تو را نه
بودن پیش تو را وصف کنم.
وحشی کوچک من تاب بیار،
تا من عاشق بشوم......
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 23:23
+6
سیاهه ای از آسمان
سیاهه ای از آسمان
از 3 نفر هرگز متنفر نباش :
فروردینی ها، مهری‌ها، اسفندی ها
چـون بهتـرین هستند

سه نفر را هرگز نرنجون :
اردیبهشتی ها، تیری ها، دی ـی ها
چـون صادق هستند

سه نفر رو هیچوقت نذار از زندگیت بیرون برن :
شهریوری‌ ها، آذری‌ ها، آبانی ها
چـون به درد دلت گوش میدهند

سه نفر رو هرگز از دست نده :
مرداد ـی ها، خرداد ـی ها، بهمن ـی ها
چـون دوست ِ واقعی هستند
...........
حالا زود بگو تو متولد کدوم ماهی؟؟{-39-}
16 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 22:38
+11
ramin
ramin
به سلامتیه دکتر شریعتی که هر چی جمله ی با حاله تو دنیا خودش گفت و رفت و واسه ما چیزی نذاشت هر مطلبی به ذهنم خطور میکنه میبینم قبل من دکتر این جمله رو گفتن
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 22:15
+11
فکل مکل
فکل مکل
مذیت مذکر بودن 1: - دختر نیستید 2 - همیشه خودتون هستید(100 مدل آرایش نمی کنید) 3 - فقط شما می تونید رئیس جمهور بشید 4 - فقط شما می تونید برید ورزشگاه آزادی و فوتبال ببینید 5 - برای دعوا کردن به بابا یا داداش بزرگتر احتیاج ندارید 6 - توی اتوبوس جای بیشتری نسبت به دخترا دارید 7 - در کمتر از 10 دقیقه می تونید دوش بگیرید 8 - هر جور که حال کنید لباس می پوشید 9 - در کمتر از 2 دقیقه لباس می پوشید و آماده می شید 10 - و مهمتر از همه اینکه شما هیچ وقت نمی ترشید {-33-}
21 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 21:22
+8
-1
afsaneh heidari
afsaneh heidari
آدما مثله سایه میمونن اگه بری دنبالشون فرارمیکنن ازدستت....اما وقتی بهشون پشت می کنی می افتن دنبالت...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 21:11
+7
استاد فریدون [!]

در چشم من شمشیر در مشت
یعنی کسی را می توان کُشت!
آخرین ویرایش توسط hajivandian در [1391/01/16 - 20:01]
3 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 20:00
+6
nahid
nahid
اين شاخه نازك سرنوشت
تحمل وزن هر دوتايمان را نداشت!
بالاخره يك روز مي شكست!
شايد اين تنها دليل بود كه من
دست هايت را ول كردم و
از چشم هايت افتادم !!!
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 19:23
+18
امید
امید
چه زیباست هنگامی که در اوج نشاط و بی نیازی هستی دست به دعا برداری . جبران خلیل جبران
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 17:13
+6
payam65
payam65
شبی در کنج میخانه گرفتم تیغ بر دستم

بگفتم یا کریم الله تو فکر کردی که من مستم

تو از مستی چه میدانی تو فرعون را خدا کردی

تو شیرین را ز فرهادش جدا کردی

سپس آمدی بر روی زمین خود را خدا کردی

چه می دانی در خراسانت چه آتیشی بپا کردی

خداوندا اگر روزی بشر گردی زحالم باخبر گردی

پشیمان شوی از کرده خویش که مرا انسان بپا کردی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 17:10
علـــــــــــــــــی
علـــــــــــــــــی
هی غریبه !
رو کسی دست گذاشتی
که همه ی دنیامه !
بی وجدان ا
اینقدر راحت به او نگو عزیزم.....
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/16 - 16:36
+9

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ