یافتن پست: #دست

مهسا
مهسا
دست به دامن خدا که میشوم،.... چیزی آهسته درون من به صدا میاید که ...نترس!!!! …از باختن تا ساختن دوباره فاصله ای نیست ....!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 19:08
+5
مهسا
مهسا
اين يه قانونه! هرچي کمتر در دسترس باشي ارزشت بيشتره! زياد که باشي ميره به حساب آويزون بودنت!
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 18:59
+4
ramin
ramin
گاهی دست (خودم) را می گیرم؛ میبرم هواخوری. (یاد) تو هم که همه جا با من است، (تنهایی) هم که پا به پایم می دود... می بینی؟ وقتی نیستی هم جمعمان جمع است...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 17:01
+5
ramin
ramin
گاهی وقتها از نردبان بالا میرویم تا دستهای خدا را بگیریم غافل از اینکه خدا پایین ایستاده ونرده ها رو محکم گرفته که ما نیفتیم.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 16:45
+4
Hamid
Hamid
برایت همچنان آرزو دارم دوستانی داشته باشی،
از جمله دوستان بد و ناپایدار،
برخی نادوست، و برخی دوستدار
که دست کم یکی در میانشان
بی تردید مورد اعتمادت باشد.

و چون زندگی بدین گونه است،
برایت آرزومندم که دشمن نیز داشته باشی،
نه کم و نه زیاد، درست به اندازه،
تا گاهی باورهایت را مورد پرسش قرار دهد،
که دست کم یکی از آنها اعتراضش به حق باشد،
تا که زیاده به خودت غرّه نشوی
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 16:14
امید
امید
زندگی میکنم ... حتی اگر بهترین هایم را از دست بدهم!!! چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد بگذار هر چه از دست میرود برود؛ من آن را میخواهم که به التماس آلوده نباشد، حتی زندگی را .
ارنستو چگوارا
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 14:04
+4
ramin
ramin
سلامتی خانم هایی که میخوان پارک دوبل کنن ، روسری لیز میخوره ، شال میافته از سرشون ، دکمه مانتو باز میشه ، دستشون میخوره به برف پاک کن، اشتباهی میزنن تو ۴ به جا دنده عقب ، آخر سر هم خاموش میکنن.... {-7-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 12:43
+7
-1
مهسا
مهسا
به سلامتی کسانی که جسارت عاشقانه از دست دادن رو دارن نه حقارت به هر قیمت نگه داشتنو......
دیدگاه  •   •   •  1391/01/8 - 02:44
+8
مهسا
مهسا
ظرف آجیل هایی که تو مهمونی ها جلوی من میذارن به ترتیب زیر خورده میشه ۱-بادوم هندی(البته اگه داشته باشه) ۲-پسته ۳-بادوم درختی ۴-فندق ۵-تخمه ژاپنی ۶-تخمه کدو ۷-نخودچی(اونم اگه داشته باشه) ۸-پیاله ۹-پیش دستی ۱۰_فرش ۱۱-همینجوری برو تا آخر!!{-11-}{-7-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 23:02
+4
saina
saina
سر جلسه امتحان به جلوییم می گم برسونیا ... می گه چی؟ تقلّب؟؟؟ پـَـَـ نَ پـَـَــــ تنفس ِ دهان به دهان !! پـَـــ نــه پـَـــ .

مزن بر سر ناتوان دست زور، په نه په بزن بر سرش سنگ از راه دور ! پـَـــ نــه پـَـــ .
1 دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 21:47
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ