reza
یه آدمایی هستن که هروقت ازشون بپرسی چطوری؟ میگن خوبم
وقتی میبینن یه گنجشک داره رو زمین دنبال غذا میگرده راهشون رو کج میکنن از یه طرف دیگه میرن که اون نپره
اگه یخ ام بزنن دستتو ول نمیکنن بزارن تو جیبشون
آدمایی که از بغل کردن بیشتر آرامش میگیرن تا [!]
همونایین که براتون حاضرن هرکاری بکنن اینا فرشتن
قدرش و بدون اگه یکیشون تو زندگیته ♥
reza
به پدر بزرگم میگم این ساعتتون که رو دیواره ، ساعت جدید ؟
میگه نه مال جاهاز مامان بزرگته !!!!!!!
گیری افتادیم از دست اینا
reza
زیاد نباش...
زیاد خوب نباش...
زیاد دم دست نباش...
زیاد که خوب باشی...
زیادی که همیشه باشی...
دل آدم ها را می زنی..
آدم ها این روزها ،
عجیب به خوبی..به شیرینی ،
آلرژی پیدا کرده اند...زیاد که باشی..
زیادی می شوی...
زیادی هر چیزی هم آلرژی می دهد...
عجیب...
دورمی شوند...
خیلی عجیب...
زیادی می شوی!!!!!!!!!