یافتن پست: #دست

مهسا
مهسا
اگه دختری برای بدست آوردن دلت ،تنش را به تو هدیه میدهد فاحشه نیست و دختری که برای بدنبال کشیدن تو و دلت تنش را از تو دریغ میکند باکره نیست من به با کره بودن ذهن فاحشه ها و به فاحشه بودن ذهن باکره ها ایمان دارم
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 21:08
+3
ali rad
ali rad
می گذارم کنار ، تمام ِ چیز هایی که ندارم را ،دست هایت را ، شانه هایت را ، عاشقی ات را ،
همه را.
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 20:23
+1
ali rad
ali rad
برهنه ات میکنند تا بهتر شکسته شوی... نترس گردوی کوچک! آنچه سیاه میشود روی تو نیست ، دست آنهاست
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 20:19
+1
reza
reza
شوهر و نوكر و كلفت همگي دركارند

تا تو پول بدست آوري وماشين بخري

شوهرت با كت وشلوار پراز وصله بود

شرط انصاف نباشد كه تو مانتو بخري
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 19:16
+2
♥ نگار ♥
♥ نگار ♥
آدمایی هستن که همیشه با حوصله جواب اس ام اساتو میدن…
هروقت ازشون بپرسی چطوری؟ میگن خوبم..
وقتی میبینن یه گنجشک داره رو زمین دنبال غذا میگرده,
راهشون رو کج میکنن از یه طرف دیگه میرن که اون نپره
همینایی که تو سرما اگه یخ ام بزنن, دستتو ول نمیکنن بزارن تو جیبشون…
اونایی که تو تلفن یهویی ساکت میشن
اینایی که همیشه میخندن
اینایی که تو چله زمستون پیشنهاد بستنی خوردن میدن
همونایین که براتون حاضرن هرکاری بکنن
اینا فرشتن …
تو رو خدا اگه باهاشون میرید تو رابطه, اذیتشون نکنین …
تنهاشون نزارین ؛ داغون میشن …
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 16:35
+5
محمد
محمد
از کسی که دوستش داری ساده دست نکش
شاید دیگه هیچ کس رو مثل اون دوست نداشته باشی
و از کسی هم که دوستت داره بی تفاوت عبور نکن
چون شاید
هیچوقت
هیچ کس
تو رو به اندازه اون دوست نداشته باشه
آخرین ویرایش توسط Ghoghnus در [1391/01/7 - 14:35]
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 12:31
+4
نیوشا
نیوشا
می گذارم کنار ، تمام ِ چیز هایی که ندارم را ،دست هایت را ، شانه هایت را ، عاشقی ات را ،
همه را...
دیدگاه  •   •   •  1391/01/7 - 04:55
+6
-1
پاراگلایدر
پاراگلایدر
سامانه پیام کوتاه تهران پارا به مناسبت عید نوروز افتتاح شد.
شما می توانید برای دریافت اخبار در حوزه پاراگلایدر و پاراموتور یک پیام کوتاه با متن اشتراک
به شماره سامانه : 10000309681911 ارسال فرمائید تا از این پس اخبار حوزه پاراگلایدر و پاراموتور
این سایت را بروی گوشی همراه خود دریافت نمائید. [لینک]
6 دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 22:19
+6
مهسا
مهسا
پایان راه کاملا پیداست

می دهم قابش کنند
کنایه هایت را به رسم یادگاری
و به همان دیوار میاویزمش!
جای همان دستخط تماشائی . . .
خداحافظ
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 21:26
+7
مهسا
مهسا
روانشناسی راننگی : اینایی که وقتی میشینن تو ماشین حاضرن ۴۵ دقیقه کمربند ایمنی رو بگیرن تو دستشون ولی این بیلبیلکِشو جا نندازن ؛ کلا آدمای صبورین !!!{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1391/01/6 - 19:47
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ