♥ نگار ♥
وقتی فهمیدی قرار نیست با هر زن یا دختری که دوست شدی، به رختخواب بری؛هر وقت یاد گرفتی بدون توقع دوستی کنی .هر وقت فهمیدی هر کسی که دوستت شد،دوست دخترت نیست و برای جواب سلامش باید به یک علیک محترمانه فکر کنی نه به پیدا کردن یک مكان خالی،اونوقت میتونی روی همراهی و همدلیِ دختر به عنوان جنس مخالفت حساب کنی.
saman mazaheri
ظرف آجیل هایی که تو مهمونی ها جلوی من میذارن به ترتیب زیر خورده میشه
1-بادوم هندی(البته اگه داشته باشه)
2-پسته
3-بادوم درختی
4-فندق
... 5-تخمه ژاپنی
6-تخمه کدو
7-نخودچی(اونم اگه داشته باشه)
8-پیاله
9-پیش دستی
10_فرش
11-.......همینجوری برو تا آخر!!!
sina
چرا مادرمان را دوست داریم
چون ما را با درد به دنيا می آورد و بلافاصله با لبخند می پذیرد
چون شیرشیشه را قبل از اينكه توی حلق ما بريزند ، پشت دستشان می ریزند
چون وقتی تب میکنیم، آنها هم عرق می ریزند
چون وقتی توی میهمانی خجالت می کشیم و توی گوششان می گوییم سیب می
خوام، با صدای بلند می گویند منیر خانوم بی زحمت یه سیب به این بچه بدهید و
ما را عصبانی
می کند
و وقتی پدرمان ما را به خاطر لگد زدن به مادر کتک میزند، با پدر دعوا می کنند
چون وقتی در قابلمه غذا را برمی دارند، یک بخاری بلند می شود که آدم دلش می خواهد غذا را با قابلمه اش بخورد
چون
وقتي تازه ساعت يازده شب يادمان مي افتد كه فلان كار را كه بايد فردا در
مدرسه تحويل دهيم يادمان رفته،بعد از يك تشر خودش هم پابه پايمان زحمت
ميكشد كه همان نصف شبي تمامش كنيم
چون وسط سریالهای ملودرام گریه می کنند
چون بعد از گرفتن هدیه روز مادر، تمام فکر و ذکرش این است که مبادا فروشندگان بی انصاف سر طفل
معصومش را کلاه گذاشته باشند
چون شبهای امتحان و کنکور پابه پای ما کم میخواب
محمد
کنکور در ایران یک غول است که همیشه به همراه یک قیف تعریف می شود. امتحانیست که سرنوشت انسان ها را تغییر می دهد. در این امتحان بعضا سوالات واقعا خنده داری به چشم می خورد که برای نشاط روح آدم واقعا مفیدند ! در این مطلب بعضی از این سوال های شاهکار رو می توانید ببینید.
1- جای خالی را با گزینه ی مناسب پر کنید.
« به نام خدای ............
بینداخت شمشیر را شاه دین »
1) جهان آفرین
2) مهربان
3) کریم
4) رحیم
یعنی گزینه ها آن قدر تابلوست که طرف اگر شعر را در عمرش هم نشنیده باشد، به راحتی و با توجه به وزن شعر، می تواند گزینه ی درست را پیدا کند.
2- جای خالی را با گزینه ی مناسب پر کنید.
« بهرام که گور می گرفتی همه عمر
دیدی که چه گونه گور ........... گرفت »
1) شهرام
2) مهرام
3) بهرام
4) آرام
به خدا این سوال های کنکور بوده است ها! باور نمی کنید، خودتان بروید سایت سازمان سنجش را ببینید. توی این سوال فقط کم مانده بود یکی از گزینه ها را هم می گذاشت "دل پذیر" یا "تبرک"!
3- جای خالی را با گزینه ی مناسب پر کنید.
«که گوید برو ...... رستم ببند
نبندد مرا دست، چرخ بلند»
1) دست
2) پا
3) کمر
4) چشم های
دقت دار
*vorojak*
میروم تا بار دگر مستم کند...
بی سرو
بی پا و
بی دستم کند....
یا حق
*vorojak*
آمدم تا جان سپارم دست چیست!!!؟؟؟
مست کز سیلی گریزد مست نیست...
پسرا میگن دخترا گربه صفتن دخترا میگن پسرا بی وفان
1391/01/8 - 01:10تقریبا هر دوتاشونم حق دارن
اما مشکل اینه که هیچکدوم نسبت به اون یکی احساس مسئولیت نمیکنه چون تفکر غالب اینه که همیشه بهترش پیدا میشه
درسته تفکر غالب شبیه همینه ولی خیلی ها هم این طور نیستند و دوستی بی توقع دارن و به دوستی سالم بین پسر و دختر اعتقاد دارن شاید تعدادشون کم باشه ولی وجود دارن من خودم تعداد زیادی از این طور ادما رو میشناسم
1391/01/8 - 02:47جدول مندلیف هم استثنا داره این که درباره یه جمع خیلی بزرگه ولی به نظرم بخاطر تغییرات سریع فرهنگیه که هنوز یه مقدار زوده چون هنوز تفکر دوستی سالم بین پسر ودختر جا نیفتاده شما خودتون تصور کن ازدواج کنی بعد زنت دوست باشه با یه پسر، یا یه دختر تصور کنه شوهرش با یه دختر دیگه دوست باشه!!!
1391/01/8 - 13:01هضمش یه مقدار مشکله که اونم بخاطر طرز تفکریه که 3000 ساله تو ناخودآگاه ما جا افتاده(البته اینجام استثنا هست)
همه چیز به طرزه تفکر ما بستگی داره
1391/01/8 - 14:48به نظر من اون دسته کوچیک دارن کار درست رو انجام میدن و کوچک بودنشون دلیل بر استثنا بودنشون نیست
اگر همه یه کاره اشتباه رو انجام بدن دلیل نمیشه که اون کار رو درست در نظر بگیریم یه کاره اشتباه همیشه اشتباهه مگر این که فرهنگه مردم اشتباه باشه که هنوز خدا رو شکر ما به اونجا نرسیدیم
نظرتون درسته ولی کاش فرهنگش جا بیفته
1391/01/8 - 16:28