یافتن پست: #دست

benyamin
benyamin
زن در حالی که در آینه نگاه میکنه به شوهرش میگه: من جدیدا خیلی وحشتناک، چاق و زشت به نظر میرسم.. لطفا یه چیز خوب به من بگو
شوهر: بیناییت فوق العادست عزیزم...........
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:53
+1
مهسا
مهسا
دعاهاي بنزيني:
1-الهي بنزين بگيري.
2- التماس بنزين.
3- دست به هر چي ميزني بنزين بشه .
4- بنزين به قبرت بباره.
5- خدا بنزينت بده ،يك ليتر در دنيا صد ليتر در آخرت

ضرب المثل بنزيني:
1-بنزين ديدي نديدي
2-بنزين زرد برادر گريسه
3-با بنزين بنزين گفتن ماشين روشن نميشه
4-به اندازه بنزينت گاز بده
5-بنزين همسايه اورانيومه
6-بنزينش از باك ميريزه
7-خاموشي ماشين از بي بنزينيه
8-بنزين رو جلو ماشين انداختن
9-بنزين حقه
10-از اين حرفا بوي بنزين مياد
11- ماشین بی بنزین پرنده بی پر است و عالم بی عمل{-28-}{-54-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:31
+6
sina
sina
این علامت چیست؟؟؟؟؟
همه ما با این علامت به خوبی آشنا هستیم!
نشانه انگشت وسط که امروزه تبدیل به ابزاری شده تا فحاشی و تحقیر با ایما و اشاره را جایگزین معادل زبانی خود کند.
اما فلسفه وجودی این نشانه چیست؟
انگلستان و فرانسه در خلال سالهای 1337 تا 1453، جنگهای زیادی را باهم انجام دادندکه به جنگهای صد ساله موسوم است. در خلال این جنگها و در سال 1415، در جنگی معروف، به نام نبرد آگینکورت، سپاه فرانسه شکست سختی از سپاه انگلستان خورد.
اما پیش از این شکست، فرانسوی ها طرحی را برای ناکارآمد کردن سپاه انگلستان ارائه داده بودند.بخش بسیار کارآمد سپاه مقابل را تیراندازان ماهر انگلیسی و ولزی شامل می شدند. همانطور که می دانید، کمانداران، زه کمان را با استفاده از انگشت وسطشان می کشند و تیر را رها میکنند. از جانب مقامات فرانسوی، دستور رسید تا در صورت دستگیر کردن هر انگلیسی، فورا انگشت وسط او را قطع کنند
به این ترتیب آنها دیگر قادر به پرتاب تیر نخواهند بود.
از آن پس، در جنگهای مقابل، میان انگلیسیها مد شده بود که در صورتی که سربازان فرانسوی را مشاهده می کنند، انگشت وسطشان را به سمت آنها بگیرند تا با این حرکت
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 00:20
+2
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
‫یه جایی باید دست آدما رو بکشی , نگهشون داری , صورتشون رو میون دستات محکم بگیری , یه تکون محکم بهشون بدیو بگی :
ببین
کُره بز
من دوسِت دارم , چرا نمی فهمی ؟!
آخه به چیت مینازی که داری اینجوری شلنگ تخته میندازی اُلاغ ؟!
... کی می تونه تو رو به اندازه من دوست داشته باشه لامصب ؟!
ولی میخوای بازم بری ؟!
باشه , برو به سلامت
برات آرزو می کنم یه روزی یه جایی تو زندگیت یاد این لحظه بیفتی ,یاد روزهایی که دنبالت دویدم و فرار کردی , روزهایی که گریه کردم و خندیدی , روزهایی که منو عشقمو به تمسخر گرفتی ...
آرزو میکنم یه جایی از زندگیت بدجوری منو کم داشته باشی
اون روز حالِ امروز منو میفهمی
حالا برو ببینم میتونی خوش باشی
اون روز حال و روزت دیدنیست .‬
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:53
+3
Mitra Mohebbi
Mitra Mohebbi
پسره از مربی بدنسازیش میپرسه: از کدوم دستگاه بیشتر استفاده کنم که هیکلم دختر کش بشه؟ مربی: دستگاه خود پرداز بیرون از باشگاه!!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:51
+5
مهسا
مهسا
هيچگاه برای شخصی که از دور برايت دست ت ميده دست ت نده...
چون دراکثـــر مواقع با تو نيست با پشت سريته..!
لذا ضايع ميشــــــــــی..
تو روحیـه ات تاثیر میذاره !
حالا بیا و درستش کن{-11-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:50
+3
ali rad
ali rad
هنوز هم هستند دخترانی که تنشان بوی محبت خالص میدهد...

بکرند...

نابند...

احساساتشان دست نخورده است..

لمس نشده اند،

...... باور نکرده اند،

تحقیر نشده اند..

آری ، هنوز هم هستند ! نادرند ! کمیاب اند ! پاک اند !

روزی که قرار می شود کنار گوش کودکی لالایی بخوانند ، شرمشان از نام " مادر " نمی شود !

و زیر آغوش همسرشان ، چشمانشان را نخواهند بست که با رویای دیگری سر کنند....!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 23:18
+2
mah3a
mah3a
به سلامـــــتی رفتگری که دیشــــــب تمام شهر مهمونِ خونــــــــش بودن!
بدون کوچکترین مراعاتــی خوردن.... ریخـتن... پاشیدن... ســوزوندن... آتیـــــش زدن..

همه کــه رفتن خونه هاشون بدون اینکــــه کسی بفهمه جاروشو دست میگیـره تا صبح تو تنهایی خودش شهرش رو تمیـــیز میکنه !
3 دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 22:58
+7
mah3a
mah3a
زرشک
مـا باده می زنیم و شمــا دست می زنی؟
ای شیخ! گوشه ها به من مست می زنی

مخمور و بی طهارت و لاقید و بی نماز...
هر طعنه ای که باشد از این دست،می زنی

ما را مزن که خود به خفا می زنی و گاه
یک بست نیز صورت اگر بست، می زنی

تـــا گشتِ محتسب برسد، از پی لگد-
حد نیز بهــر مست به پیوست می زنی

زیر قبای من به خدا جام باده نیست
بهر خدا ببین به کجا دست می زنی!

افراط باده نوشی مــــــا را به دل مگیر
توی سبــو هنوز کمی هست،می زنی؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 22:33
+8
مهسا
مهسا
گربه دستش به گوشت نميرسيد ميگفت عيب ي نداره بجاش سويا ميخورم
.
.
.
."هاج"، زنبور عسل، مادرشو تو توی جستجوی گوگل پيدا كرد!
.
.
.
.یه مار افسردگی می گیره.چون سه سال بوده عاشق دختر همسایه بوده.دیروز فهمیده طرف شلنگ آب بوده{-54-}{-54-}{-54-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/24 - 22:15
+8

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ