یافتن پست: #دست

mitra
mitra
از دست این پسرا...
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 14:43
+6
mah3a
mah3a
کی اشکات و پاک میکنه شبا که غصه داری
دست رو موهات کی میکشه وقتی منو نداری
شونه ی کی مرحم هق هقت میشه دوباره
از کی بهونه میگیری شبای بی ستاره
برگ ریزونای پائیز کی چشم به رات نشسته
از جلو پات جمع میکنه برگهای زرد و خسته
کی منتظر میمونه حتی شبای یلدا
تا خنده رو لبات بیاد شب برسه به فردا

کی ازسرود بارون قصه برات میسازه
از عاشقی میخونه وقتی که راه درازه
کی از ستاره بارون چشماشو هم میزاره
نکنه ستاره ای بیاد و یاد تو رو نیاره
نکنه ستاره ای بیاد و یاد تو رو نیاره
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 12:05
+2
mah3a
mah3a
خسته ام...

دستانم سرد است

از سرما مي لرزد اما...

چه كسي باور مي كند ؟؟؟؟

كاش مي دانستم دلتنگي كجاي اين قلب را تسخير مي كند

تا بر آن پرده سياهي كشم ...

صدايش را خاموش كنم و او را از خود جدا .

باور نمي كنم ....باور نمي كنم .

باور نمی کنم که دلتنگ باشم

سرد است اما باز هم دل به شلاق هاي آسمان مي سپارم .

صورتم را رو به سوي آسمان مي برم .

به چشمهاي سرخ رنگش خيره مي شوم .

اشك هايش بر چشمانم مي نشيند .

هر معلولي علتي دارد اما چرا براي معلول سرماي بدنم علتي نميابم ؟

هر عملي عكس العملي دارد

اگر من به تو مي انديشم تو نيز بايد......نه، بايدي در كار نيست

اصلا چه اهميتي دارد

خسته ام ......خسته از فكر پرواز .

واگر بالاخره نتوانم پرواز كنم چه؟

شانه هايم را به علامت بي اهميتي بالا مي اندازم

به خود مي گويم چقدر همه چيز بي معني است.

عده اي مي دوند ، عده اي مي نشينند ، گروهي مي خندند ،

گروهي مي گريند ...اما چرا؟؟؟؟؟؟؟

از اين همه فكر هاي در هم خسته ام

چه غريب است كه روزي چشم باز مي كني و

مي بيني همه كساني كه روزي برايت حكم آشنا داشتند چقدر غريبند.

اصلا همه چيز غريب است غريب.

دلم
4 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 10:56
+3
payam65
payam65
اگر تمام شب را برای از دست دادن خورشید گریه کنی
لذت دیدن ستاره ها را هم از دست خواهد داد...........
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 02:09
+2
مهسا
مهسا
تو اگـــر می دانستیــــــ که چه زخمیــــــ دارد خنجر از دستـــــ عزیزانـــــ خوردنـــــ

از من ِ خسته نمی پرسیدیـــــــ

آه چرا تنهاییــــــــ ؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 02:05
+8
Behdad
Behdad
محبت به نامرد ، کردم بسی
محبت نشاید به هر نا کسی
تهی دستی و بی کسی درد نیست
که دردی چو دیدار نامرد نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 02:02
+3
benyamin
benyamin
آرزویی بکن...
گوشهای خدا پر از آرزوست و دستهایش پر از معجزه...
آرزویی بکن...
شاید کوچکترین معجزه اش بزرگترین آرزوی تو باشد.
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:55
+3
*elnaz* *
*elnaz* *
حکایت دادن شارژ به طرف... !!!

1000تومنی: مرسی عزیزم (تو دلش ای گدا)

2000: ای جانم...ممنون گلم دستت درد نکنه(تودلش:یادم باشه

واسش بخرم دور برنداره)

5000: وای ممنون عشقم،خیلی میخوامت،بیا این بوس برای تو

10000 : الهی من فدات بشم تو همه زندگی منی ، بیا بغلم،

کجایی بیا ببینمت دلم برات یه ذره شده.{-7-}
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:35
+3
payam65
payam65
مردان گدایی عشق می کنند
و چون قلب معشوق رابدست آوردند
در کمال مردانگی نامردی می کنند
(دکتر شریعتی)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:12
+3
Behdad
Behdad
محبت به نامرد ، کردم بسی / محبت نشاید به هر نا کسی
تهی دستی و بی کسی درد نیست / که دردی چو دیدار نامرد نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/25 - 01:10
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ