یافتن پست: #دست

☺SAEED☻
☺SAEED☻
یاد گرفتم که
1. با احمق بحث نکنم و بگذارم در دنیای احمقانه خویش خوشبخت زندگی کند.
2. با وقیح جدل نکنم چون چیزی برای از دست دادن ندارد و روحم را تباه می کند .
3. از حسود دوری کنم چون حتی اگر دنیا را هم به او تقدیم کنم باز هم از من بیزار خواهد بود .
4. تنهایی را به بودن در جمعی که دو زار ارزش نداره رو ترجیح دهم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 23:02
+6
M 0 R i c A R L0
M 0 R i c A R L0
پسر گرسنه اش می شود ، شتابان به طرف یخچال می رود

در یخچال را باز می کند

عرق شرم ...بر پیشانی پدر می نشیند

پسرک این را می داند

دست می برد بطری آب را بر می دارد

... کمی آب در لیوان می ریزد

صدایش را بلند می کند ، " چقدر تشنه بودم "

پدر این را می داند پسر کوچولو اش چقدر بزرگ شده است ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 21:13
+5
☺SAEED☻
☺SAEED☻
ما دانشجوهای واقعی وقتی چیزی نمیفهمیم از بغل دستی میپرسیم: تو چیزی میفهمی؟ اونم میگه نه و ما به خود می بالیم و خوشحال از اینکه تنها نیستیم و همگی نمیفهمیم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 20:54
+8
ali rad
ali rad
غضنفر تو ژاپن راننده ي تاکسي ميشه هرکي براش دست بلند ميکنه ميگه شوخي نکن ديگه تورو الان رسوندم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 20:04
+1
☺SAEED☻
☺SAEED☻
به جدایی نادر از سیمین اسکار دادن ، بریم به فکر خودمون باشیم که به جدایی ما یه دسته بیل هم نمیدن...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 17:26
+7
☺SAEED☻
☺SAEED☻
رفتم دستشویی عمومی، در رو بستم میبینم پشت در
نوشتن :
زوربزن ! تو می تونی.... !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 17:13
+6
t  @  r  @  n  e
t @ r @ n e
.

اگر شرایط زندگی برای شما سخت شده و تحمل ندارید

و اگر در روابط عاشقانه خود شکست خورده اید

هنگامی که غم و اندوه شما را احاطه کرده

و هنگامی که اشک از چشمان شما جاری شده

فقط با ما تماس بگیرید

(روابط عمومی شرکت دستمال کاغذی اشک مال !)
دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 15:34
+3
mah3a
mah3a
چاقو رگِ دستم را زد ... نگران نباش ... رگِ خوش غیرتیِ من بود ... که برای تو سینه سپر می کرد ... من هنوز نفس می کشم و روی اسم تو خط قرمز کشیدم ...
.
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 11:19
+7
benyamin
benyamin
دختر چیست؟
موجودیست بسیار زیبا و هرکدام آنها چندین خاستگار و عاشق تحصیل کرده و خوشکل و پولدار و باکلاس دست و پا شکسته دارند اما به دلیل نامعلومی همچنان مجرد است!!!{-18-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/10 - 00:11
+4
حمید
حمید
در SMS
آسمان آبی را دوست دارم
کجای قصه خوابیدی که من تو گریه بیدارم که هر شب حُرم دستاتو به آغوشم بدهکارم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 23:57
+5

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ