یافتن پست: #دست

شاهین
شاهین
یک روز یه [!]

اسمش ستارخان بود، شاید هم باقرخان.. ؛

خیلی شجاع بود، خیلی نترس.. ؛

یکه و تنها از پس ارتش حکومت مرکزی براومد، جونش رو گذاشت کف دستش و سرباز راه مشروطیت و آزادی شد، فداکاری کرد، برای ایران، برای من و تو، برای اینکه ما تو این مملکت آزاد زندگی کنیم

یه روز یه رشتیه..

اسمش میرزا کوچک خان بود، میرزا کوچک خان جنگلی؛

برای مهار کردن گاو وحشی قدرت مطلق شاه تلاش کرد، برای اینکه کسی تو این مملکت ادعای خدایی نکنه؛

اونقدر جنگید تا جونش رو فدای سرزمینش کرد

یه روز یه لره...

اسمش کریم خان زند بود، موسس سلسله زندیه؛

ساده زیست، نیک سیرت و عدالت پرور بود و تا ممکن می شد از شدت عمل احتراز می کرد

یه روز یه قزوینی یه...

به نام علامه دهخدا ؛

از لحاظ اخلاقی بسیار منحصر بفرد بود و دیوان پارسی بسیار خوبی برای ما بر جا نهاد

یه روز ما همه با هم بودیم...، ترک و رشتی و لر و اصفهانی

تا اینکه یه عده رمز دوستی ما رو کشف کردند و قفل دوستی ما رو شکستند... ؛

حالا دیگه ما برای هم جوک می سازیم، به همدیگه می خندیم!!!
و اینجوری شادیم

این از فرهنگ ایرانی به دور است. آخه این نسل جدید نسل قابل اطمی
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 19:47
+2
mehdi
mehdi
میدونید جمله ی
"اوکی ... بازم دست درد نکنه"
به چه معنیه؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
همون مودبانه ی
"خاک تو سرت ... بازم به هیچ دردی نخوردیه"!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 19:39
+6
behzad
behzad
پيام به همه ي بچه هاي سايت ::::‌‌‌‌ " همه دست دست دست" {-21-}
5 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 17:20
+3
Omid
Omid
چه مهمانان بي دردسري هستند مردگان
نه به دستي ظرفي را چرك مي كنند
نه به حرفي دلي را آلوده
تنها به شمعي قانعند
و اندكي سكوت
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 15:37
+8
☺SAEED☻
☺SAEED☻
اشک در چشـــــــــــم دو کَس می لرزید
اســــــکار چو در دست شما می خندید
در چشم من از شوق وُ سلحشور ز کین
تا کور شــــــود هر آنکه نتواند دیـــــــــد !
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 13:43
+7
ronak
ronak
و هیــــــــــچ کس نفهمیـــد ، . . .
برف ، . . .
خودکشی دسته جمعیـــــــــ ابـــرهاستــــــــــــ ، . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 13:08
+2
شاهین
شاهین
فرق زمین خوردن دخترا و پسرا !!!
پسر در حال دویدن...
زااااارت (صدای زمین خوردن)

رفیق پسر: اوه اوه شاسکول چت شد؟ خاک بر سرت آبرومونو بردی الاغ، پاشو گمشو! (شپلخخخخخ "صدای پس گردنی";)
یک رهگذر: چیزی مصرف کردی؟یکم کمتر میزدی خب!
یک خانوم جوان رهگذر: ایییییش پسر دست و پا چلفتیِ خنگ!
________________
دختر در حال راه رفتن...
دوفففففففسک (زمین خوردن به دلیل نقص فنی در قسمت پاشنه کفش)

رفیق دختر: آخ جیگرم خوبی؟ فدات شم! الهی بمیرم! چی شدی تو یهو؟ وااااااااااای...
یک رهگذر: دخترم خوبی؟ فشارت افتاده؟ میخوای برسونمت دکتری جایی؟
یک پسر جوان رهگذر: ای وای خانوم حالتون خوبه؟ دستتونو بدین به من!
من ماشینم همینجا پارکه یه لحظه وایسین،با این وضع که دیگه نمیتونین پیاده برین
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 12:38
+6
شاهین
شاهین
پدری دست بر شانه ی پسر گذاشت و از او پرسید : فکر می کنی ، تو می توانی مرا بزنی یا من تو را ؟
پسر جواب داد : من می زنم ........
پدر ناباورانه دوباره سئوال را تکرار کرد ، ولی باز همان جواب را شنید ..........
پدر با ناراحتی از کنار پسر رد شد ، بعد از چند قدم دوباره سئوال را تکرار کرد ، تا شاید جواب بهتری بشنود .
پسرم ، من می زنم یا تو ؟
این بار پسر جواب داد : شما می زنی !
پدر با تعجب گفت : پس چرا دوباره اول این را نگفتی ؟
پسر جواب داد : تا وقتی دست شما روی شانه ام بود ، عالم را حریف بودم ولی وقتی دستت را از شانه ام کشیدی ، توانم را با خود برد
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 12:25
+5
sasan pool
sasan pool
در مورد پژو 207 نیز می‌توان به افزایش 4 میلیون تومانی قیمت این خودرو در بازار اشاره کرد به طوری که در حال حاضر هر دستگاه پژو 207 مدل 91 در بازار با قیمت 27 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش می‌شود. این در حالی است که حدود دو هفته پیش قیمت این خودرو 23 میلیون و 500 هزار تومان بود.
ماکسیما نیز این روزها با قیمت 62 میلیون تومان در مدل 91 به مشتریان عرضه می‌شود در حالی که قیمت این خودرو سه هفته پیش حدود 46 میلیون تومان بود.
افزایش قیمت برخی مدل‌های خودرو در حالی اتفاق افتاده که قیمت محصولات پرفروشی مانند پژو 405 و پراید دامنه نوسان زیادی نسبت به خودروهای دیگر نداشته و افزایش قیمت این خودروها طی سه هفته اخیر بین ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان بوده است.
رشد بیش از حد قیمت خودروهای داخلی و عرضه این محصولات با قیمت‌های غیرواقعی در بازار باعث کاهش استقبال مردم از خرید خودرو شده و بازار را تا حدی با رکود روبرو کرده است.
هرچند اخیراً افزایش قیمت قابل توجهی از سوی شرکتهای خودروساز اعمال نشده است .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 11:23
+2
sepideh
sepideh
سلامتیه اونایی که خیلی وقته بریدن...دیگه نه ناز میکشن..نه انتظار میکشن..نه آه میکشن..نه درد میکشن..نه فریاد میکشن...فقط دست میکشن و میرن‬

{-48-}{-48-}{-48-}{-48-}{-48-}{-48-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 10:54
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ