یافتن پست: #دست

sasan pool
sasan pool
خودروها از قیمت کارخانه ای خود سبقت می گیرند!
پرشین خودرو: افزایش افسارگسیخته قیمت ها به دلیل فعالیت خستگی ناپذیر دلالان، عرضه قطره چکانی خودروها، نبود نظارت و قیمت گذاری سلیقه ای در بازار خودروهای داخلی، اختلاف قیمت بازار و کارخانه برخی خودروها را از مرز 13 میلیون تومان هم فراتر برده است.
مطلب را در دیدگاه بخوانید
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 10:48
+3
ronak
ronak
گذشته ی من گذشت ..!
حتی می توانم بگویم درگذشت...
... و من برایش ماهها و روزها سوگواری و سکوت کردم .....
...
خاطراتم را زیر و رو کردم و ای کاشهای فراوان گفتم ..!
نوشتم و نوشتم
اشک ریختم و فغان کردم
ولی دیگر بس است!
... من به شروعی دیگر می اندیشم
و به شروع زندگی دیگر
و حس ناب تازه شدن
اما چگونه ؟
چگونه می توانم آن روزهای با تو بودن را فراموش کنم !!!
چگونه می توانم طعم لبهایت را به فراموشی بسپارم !!!!
آغوش گرمت
دستان مهربانت
چشم های فریبنده ات
خنده زیبایت
همه و همه دیوانه ام می کند
حسِ نابِ تازه شدن ؟؟؟؟؟
آن هم برای من که عاشقانه دوستت دارم ؟؟؟؟؟
حرام است حرام
تو برو خوش باش
من همین جا با یاد تو می میرم
چه زیباست برای تو مُردن..................
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 01:14
+7
hadith
hadith
با تو از عشق میگفتم

از پشیمانی

و از اینكه فرصتی دوباره هست یا نه ؟!...

در جواب صدایی بی وقفه می گفت:

"دستگاه مشترك مورد نظر خاموش می باشد!!!"
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 00:59
+6
hadith
hadith
می بوسم می گذارم کنار ، تمام ِ چیز هایی که ندارم را ،دست هایت را ، شانه هایت را ، عاشقی ات را ،

همه را...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 00:46
+5
Hossein Behzadi
Hossein Behzadi
رابطه هاى امروزى :
مى تونيد به همديگه دست بزنيد ، ولى نمى تونيد به گوشى هاى همديگه دست بزنيد..!
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 00:42
+4
ronak
ronak
من یک دختـــر ایــــرانـیـــــم
بـــدان \"حــــــوای\" کسی نمی شــوم که به \"هــــــوای\" دیگری برود ..
تنهاییم را با کسی قسمت نمی کنم که روزی تنهایم بگذارد ..
روح خـــداست که در مــــــن دمیـده شده و احســـــاس نام گرفته ..
ارزان نمی فروشمش ..
دستـــ هایم بــالیـــن کــودک فـردایـم خـــواهد شـد ..
بـی حـــرمتش نمی کنم و به هر کس نمی سپارمش.....
دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 00:17
+7
امیرحسین
امیرحسین
رابطه هاى امروزى جوری شده که
مى تونید به همدیگه دست بزنید
ولى نمى تونید به گوشى هاى همدیگه دست بزنید !!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/9 - 00:06
+5
ALI SHABAN
ALI SHABAN
من رفتم خونه اجاره ای ببینم.{-26-}{-26-}{-26-}{-26-}{-26-}
فوتبال دستی هم فوتبال دستی قدیم{-20-}
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 23:04
+5
ashkan
ashkan
يه روز تو يه تيمارستان …

دكتره می خواست از بيماراش تست بگيره

يه عكس ماشين ميزاره جلوی همه

ميگه هركی اين ماشين رو هول داد روشن كرد ميره خونه اش

همه رفتن هول بدن كه برن خونه به جز یک نفر !

دكتره خوشحال شد با خودش گفت اين پس خوب شده …

بهش گفت ببينم تو چرا ماشين رو هل نميدی ؟!

گفت اينا خنگن سويچ دست منه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 22:56
+7
-2
mah3a
mah3a
دست به کار بشید برای گفتن یک شهر طنز برای تبریک جدای نادر از سیمین ...
آهنگ سازی و آواز رو یکی از بچه ها قبول کرده .
شعر رو هرچه سریعتر برامون بفرستید تا کار تنظیم آهنگ رو شروع کنیم .
اونها رو به این آدرس ایمیل کنید
persian.azad@gmail.com
دیدگاه  •   •   •  1390/12/8 - 21:32
+6
-1

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ