یافتن پست: #دست

☺SAEED☻
☺SAEED☻
اگر تمام شب براى ازدست دادن خورشيد گريه كنى لذت ديدن ستاره ها را از دست خواهى داد
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 21:48
+7
☺SAEED☻
☺SAEED☻
دل آدمها مثل یک جزیره دور افتادست ،اینکه کی واسه اولین بار پا به جزیره میزاره مهم نیست مهم اون کسیه که هیچوقت جزیره را ترک نکند .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 20:32
+6
ali rad
ali rad
نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد … نمیخواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهد ساخت … ولی بسیار مشتاقم … که از خاک گلویم سوتکی سازد … گلوم سوتکی باشد به دست کودکی گستاخ و بازیگوش … تا که پی در پی دم گرم خویش را بر گلویم سخت بفشارد …. و سراب خفتگان خفته را آشفته تر سازد … تا بدین سان بشکند دائم سکوت مرگبارم را
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 20:22
mah3a
mah3a
کاش میشد تامرا باور کنی
دست در دستم دهی این خسته رایاور کنی
قایق عشقم به طوفان خورده در دریای غم
کاش میشد قایق قلبت به امدادم دهی
از چنگ طوفان در کنی
کاش میشد,کاش میشد جمله ای در حرف خود
اندکی آغشته در رنگ محبت برکنی
کاش میشد,کاش..
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 20:06
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
فرقی نمی کند گودال آبی کوچک باشی یا دریایی بی کران ، زلال که باشی آسمان درتوست
24 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 19:37
+4
mah3a
mah3a
سلامتی خانم هایی که میخوان پارک دوبل کنن ، روسری لیز میخوره ، شال میافته از سرشون ، دکمه مانتو باز میشه ، دستشون میخوره به برف پاک کن ، اشتباهی میزنن تو ۴ به جا دنده عقب ، آخر سر هم خاموش میکنن!
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 19:36
+3
sasan pool
sasan pool
به نظرم غیر از دست تقدیر یه چیزی هم هست

به اسم شصت تقدیر ،

عجیب حس میکنم به سمتمون گرفته شده،

جهتش هم تغيير نميكنه!‬{-33-}{-33-}{-33-}{-18-}{-18-}{-18-}
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 17:40
+3
mah3a
mah3a
مکعب برگشت به کره گفت:
تو در هیچ زمینه ای اعتقاد مشخصی نداری،جهت گیری نکرده ای. نسبت به همه چیز و همه کس با مالایمت برخورد میکنی،هیچ وقت حرف تند و تیزی نمی گوئی.
من مطمئن هستم تو هرگز نمی توانی راه را به آخر برسانی.
همین مدارا دست و پایت را می بندد.
کره گفت:
تا پائین کوه مسابقه بدیم؟؟؟
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 17:33
+3
mah3a
mah3a
پارسال بهار دسته جمعی رفته بودیم زیارت
برگشتنی یه دختری خوشگلو با محبــــت
همسفر ما شده بود همراهمون میومــــد
به دستو پام افتاده بود این دل بی مروت
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 17:21
+2
☺SAEED☻
☺SAEED☻
چه لحظه ی احساسی است ان لحظه که درسو نمیفهمم و وقتی به بقل دستیم نگاه میکنم میبینم اونم نفهمیده واقعا ادم اشک تو چشاش جمع میشه :-|
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 16:39
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ