یافتن پست: #دست

ronak
ronak
ﻣﺸﻜﻞ ﺍﻳﻨﺠﺎﺳﺖ ﻛﻪ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﺑﺮﺍﻱ ﻓﺮﺍﺭ ﺍﺯ ﺩﺳﺖ ﻳﻚ " ﺁﺩﻡ " ﺑﻪ " ﺁﺩﻡ " ﺩﻳﮕﺮﻱ ﭘﻨﺎﻩ ﺑﺮﺩﻩ ﺍﻳﻢ

ﺍﻋﺘﯿﺎﺩ ﺑﻪ ﺁﺩﻣﻬﺎ ، ﺑﺪﺗﺮﻳﻦ ﻧﻮﻉ ﺍﻋﺘﻴﺎﺩ ﺍﺳﺖ
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 16:37
+4
☺SAEED☻
☺SAEED☻
تو تلویزیون داره میگه جوونا باید مسیر زندگیشونو مشخص کنن تا موفق بشن..

یهو بابام برگشته میگه : مسیرشون مشخصه دیگه :
اینترنت ..آشپزخونه...اینترنت...دستشویی..اینترنت...خواب
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 16:33
+2
ronak
ronak
یکی بیاید
دست این خاطره ها را بگیرد


ببرد گردش ..
کلافه کرده اند مرا،
بس که نق می زنند به جانم
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 16:28
+6
☺SAEED☻
☺SAEED☻
از دیشب رقابتهای انتخاباتی در لرستان آغاز شده و تا کنون ده کشته و چهل زخمی برجای گذاشته است از تعداد مفقودان اطلاعی در دست نیست لازم به ذکر است قیمت آجر پنجاه برابر شده است
1 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 16:21
+5
ronak
ronak
دست هایم را دایره وار دور دلت حلقه می کنم
عزیزکـــ ـم!
مبـــ ـادا فکر کنی "داستان ِ اسارت" است.
این حکایت را به "مراقبت" تعبیرش کن ...
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 14:05
+3
amirreza
amirreza
سیاستمدار آدم‌ها را به دو دسته تقسیم می‌کند: ابزار و دشمن. یعنی فقط یک طبقه را می‌شناسند و آن هم دشمن است. فریدریش ویلهلم نیچه
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 13:53
+4
رضا
رضا
از عشق مکن شکوه که جای گله ای نیست

بگذار بسوزد دل من مسئله ای نیست


من سوخته ام در تب ، آنقدر که امروز

بین من و خورشید دگر فاصله ای نیست


غمدیده ترین عابر این خاک منم من

جز بارش خون چشم مرا مشغله ای نیست


در خانه ام آواز سکوت است ، خدایا

مانند کویری که در آن قافله ای نیست


می خواستم از درد بگوییم ولی افسوس

در دسترس هیچکسی حوصله ای نیست


شرمنده ام از روی شما بد غزلی شد

هرچند از این ذهن پریشان گله ای نیست
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 13:19
+2
ronak
ronak
فراموشکار شده ای،
یادت می رود گــــــاهی ،
من، همان " بانوی شعر هایت "هستم، ....
با همان موهای بلند و دست های سپید،
نگاه کنــــــــ . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 13:07
+2
sasan pool
sasan pool
تلویزیون داره میگه :


جوونا باید مسیر زندگیشونو مشخص کنن تا موفق بشن ...


یهو مامانم برگشته میگه :


مسیرشون مشخصه دیگه ...


اینترنت ..آشپزخونه...


اینترنت...دستشویی...


اینترنت...تخت خواب ...!!!‬
2 دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 12:56
+1
ronak
ronak
و هیــــــــــچ کس نفهمیـــد ، . . .
برف ، . . .
خودکشی دسته جمعیـــــــــ ابـــرهاستــــــــــــ ، . . .
دیدگاه  •   •   •  1390/12/7 - 12:40
+4

تفکیک

جستجو برای
نوع پست توسط در گروه تاریخ